Receiver: Ciekawy "indyk" z niesamowicie realistyczną bronią [WIDEO]
Większość FPS-ów (i gier w ogóle) przyzwyczaiła nas do umownego traktowania broni – w trakcie strzelania niemal wszystko dzieje się automatycznie, a do gracza należy tylko celowanie i pociąganie za spust. Tymczasem to nie takie proste. Nieco inne podejście proponują twórcy Receiver...
Receiver to shooter stworzony w ciągu siedmiu dni w ramach konkursu 7-Day FPS. Tym, co różni go od innych produkcji w gatunku jest realistyczne podejście do broni palnej. Gracz wyposażony jest tylko w Colta 1911 A1, ale żeby zacząć z niego strzelać musi najpierw wyposażyć go w magazynek. Ręcznie. Na ekranie nie ma też wskaźnika pozostałej amunicji – liczbę dostępnych naboi sprawdzamy wyciągając wspomniany już magazynek.
Kolejnym ciekawym elementem jest obecność trwałej śmierci. Tutaj trzeba być ostrożnym — wraz ze zgonem nasza przygoda się zakończy i zabawę trzeba będzie zaczynać od nowa. Do tego dochodzą losowo generowane poziomy i fabuła, w ramach której odkrywamy tajemnice kompleksu Mindkill wypełnionego automatycznymi wieżyczkami i atakującymi elektrycznością dronami.
Gra dostępna jest na PC, Linuksie i Makach, można ją kupić pod TYM adresem. Kosztuje 5 dolarów.
Poniżej znajdziecie jej zwiastun: