Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

GameStick: Twórcy konsolki "w sticku USB" prezentują nowego pada. Powstał pod wpływem graczy

Piotrek66 wtorek, 29 stycznia 2013, 18:55 News
GameStick - pad
GameStick - pad

GameStick to kolejna po Ouyi „mała konsolka” oparta na Androidzie. Jej twórcy postanowili zamknąć swoje urządzenie w formie sticka USB. Nie zabraknie oczywiście także kontrolera — ten jednak w ostatnim czasie został poddany poważnym zmianom projektowym. A to wszystko dzięki sugestiom graczy.

Producenci GameSticka z firmy PlayJam w najnowszym wpisie na kickstarterowym profilu konsoli ujawnili nowy wygląd pada do urządzenia. Co zmodyfikowano?

W nowej wersji kontroler ma bardziej zaokrąglone krawędzie, dzięki czemu leży lepiej w dłoniach. Poszerzono też uchwyty, które są masywniejsze. To (również inne modyfikacje designu) ma wpłynąć na komfort użytkowania. Projektanci zmienili również oznakowanie czterech głównych przycisków na padzie — zastosowano te znane m.in. z X360, a więc mamy do czynienia ze schematem XBYA. Z kolei grzybki analogowe mogą teraz wychylać się o 45 stopni.  Developerzy dodadzą też możliwość ładowania kontrolera bezprzewodowo przez stację dokującą.

Prócz tego przełożono otwór na przechowywanie GameSticka na tył pada. Dzięki temu urządzenie będzie mogło pobierać więcej mocy i lepiej odprowadzać ciepło. Dodano też wejście microUSB, który pozwoli zasilać konsolkę wewnątrz kontrolera.

W założeniach producenci chcą, by GameStick mógł być zasilany bezpośrednio przez pada, dzięki czemu można by przesyłać strumieniowo w czasie rzeczywistym za pomocą protokołu Miracast obraz do telewizora prosto z kontrolera. Na razie twórcy konsolki nie chcą zdradzać żadnych szczegółów, ale wierzą, że w przyszłości wszystkie elementy urządzenia będą mogły być przechowywane w całości w padzie.

Do tej pory producenci GameSticka zgromadzili 530 tysięcy dolarów (a potrzebowali tylko stu tysięcy...). W związku z tym projektanci z PlayJam postanowili wzbogacić konsolkę o slot na karty microSD o maksymalnej pojemności 32 GB.

Developerzy podkreślają, że zależy im na współpracy z graczami. To właśnie ich sugestie i porady zaowocowały zmianami, które wprowadzono w projekt pada GameSticka. Wersję kontrolera możecie zaś zobaczyć nad newsem. Aha — do końca zbiórki pozostało jeszcze 65 godzin.

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Więcej na temat: GameStick,
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
środa, 30 stycznia 2013, 15:55   Anczaj

Wygląda jakby miał się zaraz wyślizgnąć z ręki.

środa, 30 stycznia 2013, 13:42   mateo91g

@mafiozo - akurat do pegazusa było wiele rodzajów padów, również płaski. Płaskie pady były w min: NES, SNES, Pegazusie, Sega SG, Amidze, Atari, Wii, Sega Mega Drive (ten był trochę obły), PC-FX, oraz oczywiście konsole przenośne (PSP, DS Gameboy) były płaskie.

środa, 30 stycznia 2013, 11:37   mafiozo

Co wy gadacie? Płaskie pady miał tylko NES ( i chyba SNES), pegazus miał trochę normalniejsze. Dla mnie ten pad był by idealny jeśli uwypuklili by go w dół po bokach. Chętnie bym go kupił jeśli by sprzedawali również osobno.

środa, 30 stycznia 2013, 10:45   odkupiciel375

@Dyzio19 hahaha dobrze sie trzymalo skoro przypomina ci on pada od pegasusa to przypomnij sobie jak go sie trzymalo (dla mnie byl niewygodny)

środa, 30 stycznia 2013, 9:51   Sergi

Rozumiem że to zdjęcie jest PRZED tymi opisanymi modyfikacjami? Bo w innym przypadku to wygląda jak klonkier nie do używania.

środa, 30 stycznia 2013, 9:22   Dyzio19

płaski pad? przypominają mi się czasy pegasusa :D Mam nadzieje, że będzie się dobrze trzymało

środa, 30 stycznia 2013, 8:14   varith

Również nie bardzo kminię w jaki sposób ma się to trzymać w dłoniach :P.

wtorek, 29 stycznia 2013, 23:04   Macondo

jak ja to lubię, że jak ktoś ma fajny pomysł który padnie na wyobraźnię ludziom, to jakiej kwoty by nie podał, i tak dostanie kilkakrotnie więcej forsy niż wynosi minimum :)
czekam z niecierpliwością na końce takich projektów

wtorek, 29 stycznia 2013, 22:26   RafeeV98

Wogóle nie widzi mi się on w moich rękach takiego pada można jedynie położyć na stole i grać jak na klawiaturze. A na zdjęciu wygląda tak że mógłbym z niego deske kolezową zrobić :P
Mówiąc krótko : Furory nie zrobi chyba że w Castoramie

wtorek, 29 stycznia 2013, 22:08   Speaktrap

Płaski, wciąż zbyt kanciasty i wykończenie, od którego można nabawić się jedynie odcisków. Chyba najbardziej kijowy kontroler, jaki dotąd widziałem, gorszy od DSa i PSP razem wziętych (pod względem ergonomii przenośnych konsol tęsknie za N-Gagem)

Podobne newsy

[Na marginesie] Lew, granica, miecz, ulica

News
czwartek, 12 września 2013

na-marginesie-lew-granica-miecz-ulica Na dzisiejszym marginesie: nowy Pokemon, nowa powieść oparta o Diablo III, trailer Star Wars: The Old Republic z aktorami, a także dlaczego nie pogracie dwie godziny pod rząd w Trials Frontier oraz kiedy pojawi się beta Planetary Annihilation i GameStick, czyli nowa konsola na Androidzie.

Komentarzy:
9

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

Parametry nadchodzącej konsoli Sony pojawiły się w anonimowym wpisie na forum Beyond3D. Sugeruje to fejka, ale kilka lat temu w identyczny sposób zdradzono wnętrzności Wii U, a do tego nieoficjalne informacje dotyczące PS5 wydają się bardzo sensowne.

Komentarzy:
24

Najpierw było E3, na którym po raz pierwszy pokazano na żywo rozgrywkę. Potem – również podczas E3 – zamknięta prezentacja, w której sam trzymałem pada. Niezła. Ostatnio przyjąłem jednak na klatę całego kombosa: zaczęło się od paru godzin z pierwszymi misjami oraz endgame’em w Londynie, potem była zamknięta beta dla VIP-ów, a na koniec otwarta, już dla wszystkich. I mimo paru problemów nie mogę się doczekać premiery!

Komentarzy:
16

To topowy model GeForce’a RTX 2080 w ofercie MSI, a wyróżnia się nie tylko rozbudowanym systemem podświetlania. I całe szczęście, bo RGB nie każdego przecież interesuje.

Komentarzy:
22

Recenzja The Settlers History Collection w aktualnym numerze CDA miała pierwotnie zawierać ramkę na całą stronę, jednak z powodu braku miejsca musieliśmy opublikować tekst bez niej. Przy okazji recenzji zagrałam również w te części Settlersów, które wcześniej omijałam z daleka – oto mój bardzo zwięzły i osobisty ranking, który nie wszedł do pisma.

Komentarzy:
59

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z