Amnesia Fortnight: Cztery prototypy gier studia Double Fine wybrane [WIDEO]
Zakończyło się głosowanie dotyczące Amnesia Fortnight — programu, w ramach którego internauci wybierali cztery (z dwudziestu dostępnych) prototypy gier studia Double Fine do późniejszej realizacji.
Pierwszą wybraną grą jest Hack’n Slash — produkcja w stylu Zeldy, gdzie gracz będzie musiał celowo oszukiwać program, korzystając z wszelkiej maści kodów.
Drugim projektem jest Autonomous – inspirowana fantastyką lat 80-tych i osadzona w otwartym świecie produkcja, w której akcję obserwujemy z perspektywy pierwszej osoby. Głównym zadaniem jest konstruowanie robotów.
Spacebase DF9 to gra, w której gracz buduje i zarządza własną stacją kosmiczną.
Ostatnim wybranym prototypem jest The White Birch, platformówka, w której sterujemy dziewczynką uciekającą z mrocznego lasu.
Wszystkie projekty zostaną zrealizowane w ciągu najbliższych dwóch tygodni, a proces ich powstawania będzie można śledzić na żywo na specjalnym kanale w serwisie Twitch.