Polscy gracze pod lupą w najnowszym badaniu. Kto, na czym i w co?
Kolejne w ostatnim czasie badania związane z polskimi graczami i rodzimym rynkiem gier - tym razem stworzone przez agencje ipnos MediaCT i Interactive Software Federation of Europe. Czego dowiadujemy się (tym razem...) o miłośnikach wirtualnej rozrywki z Polski?
Badanie przeprowadzone zostało wśród 1335 internautów w wieku od 16 do 64 lat. Wynika z niego, że 49% Polaków gra na dowolnej platformie — komputerze, konsoli lub smartfonach. Większą część graczy — 56% - stanowią mężczyźni. Reszta — 44% — to kobiety.
Czego istotnego dowiedzieliśmy się z ankiety? Najważniejsze informacje znajdziecie poniżej:
Zbadano także najczęstsze wymówki osób, które nie są zainteresowane grami. Czym Polacy tłumaczą niechęć do grania? Wyniki znajdziecie poniżej:
Warto zwrócić uwagę na ostatni punkt. Niegdyś w Polsce panowało przeświadczenie, że wirtualna rozrywka przeznaczona jest wyłącznie dla dzieci. Ten trend wydaje się zmieniać – jeśli wierzyć badaniom przeprowadzonym przez agencje ipnos MediaCT i Interactive Software Federation of Europe, tylko niewielka grupa ankietowanych usprawiedliwiała niechęć do grania swoim wiekiem.
Pełny dokument z wynikami ankiety znajdziecie (w języku angielskim) TUTAJ.