7
21.11.2012, 20:52Lektura na 2 minuty

GODUS: Duchowy następca Populousa nowym projektem sir Molyneux! [WIDEO]

Populous to jedna z najbardziej kultowych gier Petera Molyneux — pozwalała graczom bawić się w boga. Sir Peter postanowił wrócić do tego tematu, a jego nowe studio 22 Cans zapowiedziało swój świeży projekt, GODUS, duchowego następcę Popolousa. Do tego finansowanego w ramach Kickstartera.


Piotrek66

Na oficjalnej stronie projektu w serwisie Kickstarter zespół dowodzony przez Petera Molyneux wyjaśnia, że GODUS będzie połączeniem najważniejszych cech trzech najlepszych gier o zabawie w boga. Z Populousa developerzy wezmą boskie moce i rozmiar wirtualnego świata, z Dungeon Keepera zaczerpnięty zostanie multiplayer, a z Black & White intuicyjny interfejs i „techniczne innowacje”. Całość wykorzystywać ma „współczesną technologię”, możemy więc spodziewać się przystającej do dzisiejszych czasów oprawy graficznej.

Świat ma być unikalny i szczegółowy, a przede wszystkim żyjący. Ponadto ma się zmieniać pod wpływem naszych działań — zarówno tych dobrych, jak i złych. Jak wspomniano, w grze pojawi się też multiplayer — w sieci gracze będą mogli zmierzyć się z innymi użytkownikami i ich bogami. Szczegółów na razie brak. Sama produkcja ma być przystępna, aczkolwiek osiągnięcie w niej mistrzostwa nie będzie łatwym zadaniem.

Tworząc GODUS, studio 22 Cans chce, by gracze w jak największym stopniu zaangażowali się w proces powstawania produkcji. Dlatego też developerzy zamierzają być otwarci i na bieżąco dzielić się nowymi informacjami poprzez filmiki, wpisy na blogach czy czaty. To zresztą jeden z powodów, dla których zdecydowano się na finansowanie projektu w ramach Kickstartera — zespół Molyneux nie chciał być ograniczany przez wydawców.

Na realizację GODUS 22 Cans potrzebuje 450 tysięcy funtów. Jak przyznają przedstawiciele studia, to niewiele, ale ich ekipa jest „efektywna” i zgromadzone pieniądze — jeśli uda się je zebrać — powinny wystarczyć. Na chwilę obecną na konto developerów wpłynęło 6,74 tysiąca funtów, a do końca akcji pozostało jeszcze 29 dni. Wesprzeć ich możecie TUTAJ.

Oczywiście na hojnych dawców czekają nagrody — wpłacenie co najmniej pięciu funtów nagrodzone zostanie dostępem do forum, a piętnaście cyfrową wersją GODUS po premierze gry oraz kluczem do bety. Bonusów jest o wiele więcej — zdecydowani wspomóc studio Molyneux kwotą 5 tysięcy funtów mogą liczyć m.in. na VIP-owską wejściówkę na przyszłoroczne targi E3. Dodatkowo każda osoba, która wpłaci dowolną sumę, będzie miała wpływ na kształt produkcji. Developerzy obiecują, że w kluczowych momentach prac pozwolą graczom podjąć decyzję związaną z konkretnym elementem GODUS.

22 Cans przewiduje, że ukończenie gry powinno zająć od siedmiu do dziewięciu miesięcy. Produkcja ma trafić na PC-ty i platformy mobilne we wrześniu 2013. Poniżej znajdziecie wideo-wiadomość od developerów:


Redaktor
Piotrek66
Wpisów17556

Obserwujących0

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze