Ascension: Arenas of War - "Studencka" gra akcji sci-fi w drodze [WIDEO]
Złożona z pięciu angielskich studentów ekipa Ludorum Games pokazała swój projekt, który "kroi się" od zeszłej jesieni. W strzelance Ascension: Arenas of War duży wpływ na rozgrywkę będzie mieć system klas o różnych umiejętnościach, których właściwe wykorzystanie zdecyduje o zwycięstwie.
Gracze wybiorą spośród pięciu zróżnicowanych klas - Juggernaut, Hacker, Scientist, Technician i Cyborg. Każda ma unikalną umiejętność, jak wyjątkowa siła, szybkość poruszania się czy możliwość hakowania terminali.
Rozgrywka w Ascension: Arenas of War będzie toczyć się w trzech "stylach". Klasycznego Team Deathmatch przedstawiać nie trzeba, za to warto zwrócić uwagę na specjalne warianty gry, w których warunki zwycięstwa są różne. Mamy EMP Mode, gdzie drużyna atakująca musi wysadzić w drzazgi trzy wskazane punkty na mapie, Virus Mode polegający na wgraniu do sieci wirusa zbierającego punkty z czasem (im więcej wirusów, tym szybciej lecą punkty) oraz Upload Mode, w którym trzeba jak najszybciej dostać się do losowo rozmieszczonych terminali, by w ten sposób ukraść potrzebne pieniądze.
Na dokładkę - teaser:
Od lat gram, piszę, gadam i robię gry. W efekcie gadam o grach popisowo zrobionych. Zagraj w Unavowed.