16
7.06.2012, 16:45Lektura na 2 minuty

Twórcy The Elder Scrolls Online: "Chcemy zmienić gatunek MMO"

Największe wątpliwości w zapowiedzianym niedawno The Elder Scrolls Online budzi system walki - twórcy zapowiedzieli bowiem, że starcia nie będą odbywały się w czasie rzeczywistym (jak w Skyrimie). W jednym z wywiadów na E3 twórcy gry uspokajają, że system walki ma być „aktywny i reaktywny”.


Piotrek66

W rozmowie z Gamasutrą Paul Sage, dyrektor kreatywny The Elder Scrolls Online stwierdził, że od jakiegoś czasu w grach sieciowych nie pojawiły się zmiany w systemie walki. Jego ekipa ma zamiar je wprowadził właśnie w swojej produkcji.

Jak mówi:


Chcemy, żeby starcia wyglądały na aktywne i reaktywne. Gracze muszą więc mieć wrażenie, że system walki podobny jest do tego z The Elder Scrolls i by na jego widok powiedzieli: . […] Stoi przed nami spore wyzwanie. Rękawica została rzucona.


Sage dodaje również, że jego zespół chce zmienić sposób postrzeganie gier MMO. Według niego, „MMO” nie jest gatunkiem, a odbieranie go w ten sposób tylko ogranicza developerów. Jak mówi:


nie oznacza mechanizmów rozgrywki, to nie jest gatunek sam w sobie. Możesz mieć MMO, które z RPG-iem nie ma nic wspólnego. Najważniejszą rzeczą jest to, że nasza gra musi by w pierwszej kolejności wciągającym RPG-iem. Musi ona mieć mechanizmy rozwoju postaci, które wciągną gracza. Musi on czuć syndrom . A jeśli nie będzie on tego czuł, będzie to znaczyć, że nie udało nam się osiągnąć tego, co chcieliśmy. Chcemy by gracz myślał: .



Redaktor
Piotrek66
Wpisów17556

Obserwujących0

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze