E3 2012: Dark Souls: Prepare to Die Edition - wersja PC z konsolowym błędem
Dark Souls to pierwszy projekt studia From Software tworzony na PC. W jednym z wywiadów firma przyznała, że nie ma doświadczenia w robieniu gier na komputery. Dodała też, że nie usunie błędów technicznych znanych z konsol.
Daisuke Uchiyama, producent Dark Souls: Prepare to Die Edition w rozmowie z Eurogamerem otwarcie przyznał, że ekipa z From Software ma problemy z przeniesieniem konsolowej gry na PC.
Jak mówi:
Mówiąc szczerze, mamy obecnie trudny okres robiąc wersję PC. A to z powodu braku doświadczenia i wiedzy o przenoszeniu gier na komputery. Najpierw myśleliśmy, że będzie to bardzo proste, ale okazało się, że wcale tak nie jest. Wciąż pracujemy nad wersją PC.
Niestety w wydaniu komputerowym nie zostanie wyeliminowany największy błąd z konsol – problemy z klatkowaniem. Jak mówi:
Odpowiedź brzmi: nie, nie zamierzamy poprawiać problemów z klatkowaniem na PC. A to dlatego, że chcemy, aby ta wersja ukazała się jak najszybciej, jest to bezpośredni port z konsol. Nie udało nam się bardziej zagłębić w kod gry, by poprawić optymalizację.
W zamian posiadacze PC-tów dostaną jednak dodatek Artorias of Abbys, który przeniesie ich o 300 lat w przeszłość, gdzie spotkają tytułowego Artoriasa – postać, o której wspomina się w podstawce. Doświadczeni gracze powinni przejść zawartość z DLC – zintegrowaną z podstawową wersją Dark Souls i aktywowaną w pewien "odrobinę skomplikowany sposób" – w około 10 godzin.
Poniżej znajdziecie jeszcze nowy gameplay z E3: