14
16.03.2012, 11:10Lektura na 1 minutę

Biuro gier zaginionych: Mass Effect: Team Assault - multiplayerowy FPS w świecie Mass Effecta

Przed zapowiedzią Mass Effecta 3 na VGA w 2010 roku plotkowano, że nową grą BioWare może być sieciowy shooter osadzony w tym kosmicznym uniwersum. Okazuje się, że choć ostatecznie ujawnioną grą była pełnoprawna „trójka”, multiplayerowy FPS rzeczywiście istniał.


Piotrek66

W publikacji Final Hours of Mass Effect 3 - najnowszej interaktywnej książce dziennikarza Geoffa Keighleya, poświęconej tym razem pracom nad Mass Effectem 3 – znalazła się informacja, że pracowano nad sieciowym shooterem bazującym na przygodach Sheparda.

Mass Effect: Team Assault powstawała w montrealskim oddziale BioWare i miała być multiplayerowym FPS-em będącym połączeniem Unreal Tournament oraz Battlefielda 1943. Produkcja – która miała zostać wydana najprawdopodobniej w XBLA i PSN-ie – powstawała tylko przez cztery miesiące, a jej prototyp zaprezentowano włodarzom EA w marcu 2010.

BioWare zdecydowało się jednak zawiesić prace, a projekt przekształcić w coś, co już znamy – sieciowy tryb kooperacji z Mass Effecta 3. O ile silnik gry nie pozwalał na implementację co-opa w kampanii fabularnej, o tyle pozwolił stworzyć osobny tryb rozgrywki.

W nowym wydaniu Final Hours (dostępnym na razie tylko na iPadzie, ale wkrótce także na PC) można znaleźć film z prototypowej wersji FPS-a w świecie Mass Effect. Obrazek zdobiący newsa pochodzi właśnie z tego nagrania.


Redaktor
Piotrek66
Wpisów17556

Obserwujących0

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze