29
20.02.2012, 14:30Lektura na 1 minutę

Capcom wyjaśnia powodu poślizgu PC-towych wersji swoich gier

W większości przypadków gry Capcomu ukazują się na PC później niż na konsolach – tak było w przypadku piątego Resident Evil, tak będzie z najnowszą odsłoną cyklu, a także ze Street Fighter X Tekken. Dlaczego? Przedstawiciele firmy wyjaśnili to na jej oficjalnym forum.


Piotrek66

Christian Svensson, wiceprezes amerykańskiego oddziału Capcomu, na oficjalnym forum firmy został zapytany o powody poślizgu PC-towych wydań jej gier. Jak pisze:


Zazwyczaj prace nad wersją PC zaczynają się, kiedy produkcja edycji konsolowych jest zakończona lub bliska ukończenia. Dopóki nie zaprzestaniemy wypuszczania konsolowych wersji przed skończeniem prac nad wydaniem PC (czego nie możemy zrobić z powodów biznesowych), dotąd wciąż będą drobne poślizgi. Staramy się, by były one jak najkrótsze, a czasami obie edycje wydajemy w tym samym czasie (Dark Void, Bionic Commando, BCR, MotoGP, Dead Rising 2, Dead Rising 2: OTR).



Redaktor
Piotrek66
Wpisów17556

Obserwujących0

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze