L.A. Noire: Prace nad wersją PC rozpoczęły się po ukończeniu edycji konsolowych i dodatków DLC
L.A. Noire w wersji PC ukaże się pół roku po premierze edycji konsolowych. W jednym z wywiadów przedstawiciele Rockstara wyjaśnili, że poślizg jest tak duży, ponieważ prace nad wydaniem komputerowym rozpoczęły się po ukończeniu wersji na X360 i PS3 oraz wszystkich dodatków do nich.
Jeronimo Barrera, wiceprezes ds. produkcji w Rockstarze, w wywiadzie dla IGN-u wyjaśnił powody tak dużej rozbieżności pomiędzy premierą wersji PC, a konsolowych. Jak mówi:
Jesteśmy ogromnymi fanami gier PC i uwielbiamy, gdy nasze produkcje trafiają do rąk PC-towców tak szybko, jak to tylko możliwe. W przypadku L.A. Noire nie mieliśmy czasu, by rozpocząć prace nad PC-tową edycją zanim nie ukończyliśmy konsolowej wersji i wszystkich dodatków do niej. Ważne jest także nie pospieszanie produkcji wydania PC, dzięki czemu możemy dostarczyć wysokiej jakości doświadczenie, które nie tylko korzysta z możliwości tej platformy, ale na które warto również czekać.