Halo: Combat Evolved - Anniversary: Tak hartowała się stal [WIDEO]
Microsoft wraz ze studiem 343 Industries opublikowali nowy film „Z pamiętnika developera” poświęcony Halo: Combat Evolved – Anniversary. Tym razem możemy spojrzeć zza kulis na to, jak udało się przenieść kampanię fabularną oryginału do nowoczesnego silnika graficznego zastosowanego w edycji "rocznicowej".
Dev diary o godzeniu starego i nowego w Halo: Combat Evolved – Anniversary:
Na odbywającym się w ubiegły weekend nowojorskim Comic-Conie przedstawiciele 343 Industries ujawnili z kolei także nową znaną z oryginału mapę, która pojawi się w remake’u. Do zaprezentowanych już lokacji dołączy osadzona w kanionie High Noon, odświeżona wersja poziomu Hang ‘Em High. Przeznaczona ona będzie do zespołowych trybów Slayer i Objective, w której może wziąć od czterech do dwunastu graczy.
Dowiedzieliśmy się także, że w okresie świątecznym Halo Waypoint – serwis zrzeszający fanów przygód Master Chiefa – doczeka się nowego interfejsu. Z kolei na telefony z systemem Windows Phone zostanie wydana aplikacja ATLAS pozwalająca w czasie rzeczywistym śledzić ruchy naszych wirtualnych towarzyszy w trakcie rozgrywki.
343 Industries ujawniło również, że już wkrótce gracze będą mogli tworzyć własne wyzwania w Halo: Reach i Halo: Combat Evolved - Anniversary, w których będą mogli brać inni fani cyklu. Bez problemu będziemy mogli na przykład stworzyć zadanie, w którym będzie trzeba w ciągu 24 godzin zaliczyć 50 headshotów w multi. Za wykonywanie kolejnych wyzwań otrzymamy specjalne punkty Credits, które będziemy można przeznaczyć na rozwój naszej postaci.