23.09.2011, 16:28Lektura na 2 minuty

Twórcy Max Payne 3: "Klimat noire nie zależy od miejsca akcji"

Gdy Rockstar opublikowało pierwszy trailer Maxa Payne’a 3, niektórzy gracze stwierdzili, że m.in. poprzez zmianę klimatu gra nie będzie dorównywała poprzednim odsłonom cyklu. W jednym z wywiadów przedstawiciele studia uspokoili fanów, twierdząc, że „styl noire to coś więcej niż miejsce akcji”.


Piotrek66

Jeronimo Barrera, wiceprezes ds. prac nad grami w Rockstarze, w wywiadzie dla GameSpotu stwierdził, że gracze nie powinni obawiać się utratą klimatu w Max Payne 3 poprzez zmianę miejsca akcji.

Jak mówi:


Dla nas noir nie zależy od miejsca akcji [..], ale od konkretnego stylu wizualnego, rodzaju fabuły i sposobu jej opowiadania, zawierającej pewien twardy cynizm, wiele zwrotów akcji i poczucie upadku oraz zepsucia. Jasne, akcja przeniosła się z wilgotnej i śnieżnej wizji skorumpowanego Nowego Jorku do równie skorumpowanej współczesnej Brazylii, ale nie sądzę, iż robi to wielką różnicę.


Jak dodaje:


Choć Sao Paulo jest bardziej kolorowym miejscem w dzień, w nocy wygląda zupełnie inaczej. Gra zasługuje na dziedzictwo Maxa Payne’a – jest mroczna i pełna zwrotów akcji. Jedyną zmianą, jakiej dokonaliśmy, jest fakt, że fabuła toczy się na przestrzeni kilku tygodni, a pewne poziomy osadzone są w dzień. A to dlatego, że historia, którą chcieliśmy przedstawić, nie mogłaby zostać opowiedziana w ciągu jednej nocy. W produkcji są jednak deszczowe, mroczne noce, które zadowolą najbardziej oddanych fanów tego typu lokacji.


Barrera obiecuje, że w Max Payne 3 powrócą monologi tytułowego bohatera, komiksowe przerywniki filmowe, bullettime oraz inne charakterystyczne elementy poprzednich odsłon cyklu. Zostaną one jednak odpowiednio dostosowane do dzisiejszych czasów.


Redaktor
Piotrek66
Wpisów17556

Obserwujących0

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze