Call of Duty: Black Ops - Activision ujawnia dane dotyczące sprzedaży. Wysokie
Na spotkaniu z inwestorami przedstawiciele Activision pochwalili się wynikami sprzedaży Call of Duty: Black Ops i wydanych do niej czterech dodatków. Zaprezentowane liczby są naprawdę duże…
Jak ujawnił Eric Hirshberg, prezes Activision Publishing, w trakcie spotkania z inwestorami Call of Duty: Black Ops znalazło jak dotąd 23 miliony nabywców, a więc o 4 miliony więcej niż Call of Duty: Modern Warfare 2.
Równie dobrze poradziły sobie cztery zestawy map do gry. Jak poinformował Hirshberg, dodatki sprzedały się w 18 milionach egzemplarzy, co jest wynikiem o 7 milionów lepszym niż w przypadku rozszerzeń do Call of Duty: Modern Warfare 2. Średnio gracze wydali w sumie na Call of Duty: Black Ops 76 dolarów, czyli o 18% więcej niż wynosiła podstawowa cena gry. Dla porównania – na ubiegłoroczną odsłonę cyklu przeznaczono średnio 68 dolarów.
Jak mówi Hirshberg:
Mamy ponad 30 milionów unikalnych graczy w Black Opsie, którzy łącznie rozgrywają więcej niż 2,3 miliardy godzin dziennie. W przełożeniu to więcej niż 250 tysięcy lat, co oznacza, że nasi fani spędzają na graniu w multi Black Opsa dziennie więcej niż na zabawie na Facebooku.