24
18.08.2011, 19:31Lektura na 1 minutę

gamescom 2011: Twórcy Borderlands 2: "Twórcy powtarzalnych sequeli nie szanują graczy"

Większość dzisiejszych gier to sequele uznanych serii, w których twórcy usprawniają jedynie dobrze przyjęte elementy, często dodając tylko nowe misje i ulepszając nieznacznie grafikę. Na gamescomie przedstawiciele studia Gearbox Software stwierdzili, że takie „zrzucanie zawartości” jest „nie szanowaniem graczy”.


Piotrek66

Steve Gibson, starszy wiceprezes ds. marketingu w Gearbox Software, w czasie prezentacji Borderlands 2 na tegorocznym gamescomie krytycznie wypowiedział się o developerach, którzy w swoich sequelach dodają elementy będące jedynie rozszerzeniem poprzednich części.

Jak mówi:


W wielu studiach często panuje coś, co my nazywamy , gdzie ludzie dorabiają wiele dodatkowych rzeczy do swojej pierwszej gry, umieszczają je na płycie i dodają numerek 2 do tytułu pierwowzoru.


Według Gibsona, postępujący tak developerzy wyświadczają "nie szanują graczy”. Jak wyjaśnia:


Coś takiego nie będzie miało miejsca w przypadku Borderlands 2. Naprawdę zrobiliśmy wszystko od nowa. Przebudowaliśmy świat gry.



Redaktor
Piotrek66
Wpisów17556

Obserwujących0

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze