19
18.08.2011, 15:06Lektura na 2 minuty

Deus Ex: Human Revolution - Bunt Ludzkości: Wersja PC z blokadą regionalną [UPDATE]

Blokady regionalne gier spotykane są częściej na konsolach, niż na PC-tach. Tym bardziej zaskakująca informacja jest to, że komputerową wersję Deus Ex: Human Revolution – Bunt Ludzkości będzie można aktywować tylko w państwie, w którym ją kupiliśmy.


Piotrek66

O blokadzie regionalnej w PC-towym Deus Ex: Human Revolution – Bunt Ludzkości, jako pierwszy doniósł sklep OzGameShop, który rozesłał do swoich zagranicznych klientów zamawiających grę maila informującego o tym, że produkcja nie będzie u nich działać.

Potwierdził to na oficjalnym forum Deus Ex: Human Revolution – Bunt Ludzkości jego admin i zarazem przedstawiciel studia Eidos Montreal ukrywający się pod pseudonimem jaycw2309. Według niego, aktywować grę (za pośrednictwem Steama) możemy tylko w państwie, w którym ją kupiliśmy. Blokada regionalna wynika z ograniczeń płyt DVD.

Jak pisze:


Aby było jasne dla wszystkich – blokada regionalna obejmuje tylko pudełkowe wydanie. Na przykład, jeśli kupisz grę w wersji pudełkowej w Wielkiej Brytanii otrzymasz tamtejszy, regionalny kod, itd. Jeśli nabędziesz produkcje w Rosji, będzie ona ograniczona tylko do tego państwa, pozostałe edycje objęte są regionem (w tym w Polsce).


Jak dodaje:


Ze względu na ograniczony rozmiar płyty DVD, wersje językowe znalazły się w różnych wydaniach gry (nie wszystkie PC-ty maja już napędy Blu-Ray, dlatego też nie mogliśmy wszystkich umieścić na jednym krążku, stąd to zamieszanie). Każda wersja będzie jednak miała WSZYSTKIE języki. Nawet jeśli kupicie więc produkcje w Wielkiej Brytanii, będziecie mogli przełączyć się na edycję francuską, niemiecką, itd., w dowolnym momencie. Rozmiar gry nie pozwolił umieścić wszystkich na jednej płycie, będziecie musieli więc pobrać paczki językowe, to wszystko.


[UPDATE]: Okazuje się, że twórcy Deus Ex: Human Revolution - Bunt Ludzkości postanowili zmienić zdanie dotyczące blokady regionalnej w PC-towej wersji gry. Na jej oficjalnym forum Jason Walker zajmujący się w Eidos Montreal procesami lokalizacyjnymi produkcji, wyjaśnił, że blokada nie zostanie zaimplementowana w wydaniu europejskim i brytyjskim. Decyzję taką podjęto po "ostrożnym przejrzeniu" dyskusji i opinii związanych z sytuacja. 


Redaktor
Piotrek66
Wpisów17556

Obserwujących0

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze