7.08.2011, 12:11Lektura na 2 minuty
Borderlands 2: Pierwsze, konkretne informacje!
Zgodnie z obietnicą, w najnowszym numerze magazynu Game Informer pojawił się obszerny artykuł dotyczący zapowiedzianego w ubiegłym tygodniu Borderlands 2, zawierający pierwsze konkretne informacje o grze. Czego się dowiedzieliśmy?
Najważniejsze informacje o Borderlands 2, standardowo w punktach:
powróci tryb kooperacji dla maksymalnie czterech osób;
pojawi się czwórka nowych bohaterów. Jednym z nich jest widoczny na okładce nowego numeru Game Informera potężny Salvador. Reprezentować będzie klasę Gunzerker, a jego specjalną umiejętnością jest noszenie dwóch dowolnych broni jednocześnie;
powrócą postacie z oryginału, ale tylko w formie NPC-ów;
pojawią się nowe, dynamiczne misje, których przebieg wpływać będzie znacząco na fabułę. Jedną z nich jest zadanie ratunkowe – jeśli zbyt długo będziemy je wykonywać i nie zdążymy przybyć z pomocą na czas, nasza porażka znajdzie odzwierciedlenie w dalszej części opowieści;
w grze znajdzie się nowy przedmiot – Eridium. Nie będzie to broń, a ulepszenie, które będziemy mogli zastosować np. do pojazdu, czy „gnata”, zwiększając tym samym ich statystyki. Będzie także pełnił rolę środka płatniczego;
wrogowie będą przybierać bardziej zróżnicowane formy, a ich sztuczna inteligencja zostanie poprawiona. Przeciwnicy będą lepiej reagować na nasze działania oraz współpracować ze sobą. Bandyci z kolei będą mieć dostęp do własnego uzbrojenia;
zmian doczekają się także NPC-e, którzy w trakcie interaktywnych dialogów będą spacerować wokół;
bronie z „jedynki” nie powrócą w Borderlands 2, twórcy chcą bowiem zaoferować graczom całkowicie nowy zestaw „gnatów”. Każdy ich producent będzie miał własny styl, kolor i charakterystykę, a także naklejki i ulepszenia. Niektóre z tych ostatnich będą działać tylko przez określony czas, tak jak rdzenie w dodatku General Knoxx do pierwowzoru;
nie wiadomo, czy będzie można samemu tworzyć bronie;
powrócą pojazdy i będzie ich bardzo dużo. Jednym z nich jest – należący do bandytów – Bandit Technical. Innym zaprezentowanym w magazynie jest samochód z czterema siedzeniami;
drzewko umiejętności będzie podobne do tego z pierwszej części gry i zostanie podzielony na trzy ścieżki rozwoju;
znany z oryginału Claptrap powróci w pewnej, bliżej niesprecyzowanej formie, w sequelu.
Redaktor
Wpisów17556
Obserwujących0
Dyskusja
Dodaj komentarz
Najlepsze
Najnowsze
Najstarsze
- Dodaj komentarz
- Najlepsze
- Najnowsze
- Najstarsze