Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

HITMass Effect 3: BioWare pracuje nad "sekretnym elementem". Co-op?

Piotrek66 wtorek, 12 lipca 2011, 15:10 News
Mass Effect 3
Mass Effect 3

Pomimo tego, że do premiery Mass Effecta 3 pozostało jeszcze dużo czasu, zdążyliśmy już dowiedzieć się całkiem sporo o tej grze. Wygląda jednak na to, że BioWare nie odsłoniło wszystkich swoich kart. Przedstawiciele studia oznajmili, że pracują nad „sekretnym elementem X”.

Źródłem tych rewelacji są Billy Buskell i Preston Watamaniuk, odpowiednio producent i główny projektant Mass Effecta 3. Na swoich Twitterach panowie ci oznajmili, że trwają prace nad sekretnym elementem gry.

Jak pisze Buskell:

Jako, że Watamaniuk wrócił w tym tygodniu do studia, nasza ekipa zaczęła implementację sekretnego elementu X. W pokoju testowym wrzało!

Natomiast sam Watamaniuk oznajmił:

Tego ranka pisałem dokument specyfikacyjny dla sekretnego elementu X. Im łatwiej idzie pisanie tego typu rzeczy, tym pewniejszy jestem, że projekt jest dobry.

Nie wiadomo jednak, czym jest ten „sekretny element”. Na swoim Twitterze grupa ME3News (dostarczająca najświeższych informacji o grze) twierdzi, że na pewno nie będzie to tryb sieciowy. Niewykluczone jednak, że będzie nim… kooperacja, która przecież nie wpisuje się do określenia „multiplayer”.

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
niedziela, 17 lipca 2011, 21:22   Wrex327

Byłbym w niebie gdyby to był edytor coś w typie Army...
Tworzysz sobie hordy wrogów i ruszasz do boju. To znacznie wydłużyło by rozgrywkę. I setki (tysiące) misji do pobrania. Ah.

środa, 13 lipca 2011, 19:44   KadwaO

Według mnie to będzie pierwsze DLC
@CDA Skoro kooperacja nie wpisuje się pod multiplayer to dlaczego w recenzji Portala 2 w miejscu multiplayer było napisane Co-op?
@Thorren Kinect chyba miał mieć wsparcie dla PC, to by była dla niego (kinecta) dobra reklama: "Do każdego Kinecta Mass Efect 3 za pół ceny"

środa, 13 lipca 2011, 2:22   Darkmen

c00rtka- tak i teraz wyobrażam sobie jak np. Shepard którym ja kieruję nawiązuje romans z Liarą którą kieruje ktoś inny, musieli by mnóstwo rozmów nakręcić (bo i jedna i druga strona musi mieć rozmówki). Fajne by to było ale niemożliwe do wykonania :P
A tak serio to wątpię aby to był coop, raczej jakieś bajery do gry, pewnie niedługo nam zdradzą co to.

środa, 13 lipca 2011, 0:58   Trizer

Może wreszcie jakaś gra z COOP&039;em dla 3 graczy ( zwykle jest dla 2 lub 4... A ja chce dla 3 0.0... ).

środa, 13 lipca 2011, 0:27   c00rtka

a czemu nie kooperacja? Tzn. ktoś jest Shepardem, a ktoś inny innym członkiem drużyny..

wtorek, 12 lipca 2011, 22:11   ravvcio

Fajnie grałoby się z kumplem w ko-opie :D

wtorek, 12 lipca 2011, 21:57   darkwilk

Z GOLa " Feature X = Press "X" on your PS3 pad to complete the game and get all achievements :D "

wtorek, 12 lipca 2011, 20:01   Wrex327

Multiplayer. Sama nazwa wskazuje że to po prostu gra z większą liczbą graczy niż 1. Kooperacja to też multiplayer.

wtorek, 12 lipca 2011, 18:35   Ridzu

Ekhm http:pl.wikipedia.org/wiki/Gra_wieloosobowa

wtorek, 12 lipca 2011, 18:15   Thorren

Pewnie chodzilo o te otrabione juz wsparcie dla Kinecta i rozpoznawanie mowy. Spokojnie. Na PC tego ma podobno nie byc, bo M$ bedzie mial exclusiva

Podobne newsy

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

„Dokąd się teraz uda nowo narodzona? Sieć jest wielka i nieskończona” – puentuje Motoko Kusanagi w ostatniej scenie cyberpunkowego anime „Ghost in the Shell”. Twórcy gier z tej konwencji wzięli sobie jej słowa do serca. Z biegiem lat ich produkcje oferowały graczom coraz więcej swobody, chociaż z początku wcale się na to nie zanosiło.

Komentarzy:
1

Chyba każdy, kto zaliczył Wiedźmina 3 wraz z dodatkami, pamięta to przejmujące uczucie pustki po jego przejściu. Bo to naprawdę był koniec, nic więcej się nie wydarzy, a my nigdy nie poznamy dalszych losów Geralta, Ciri, Eskela, Jaskra...

Komentarzy:
38

Rodzimym graczom nie dane było zagrać w polskie wersje L.A. Noire, Life is Strange lub The Walking Dead... Zaraz, czy aby na pewno?

Komentarzy:
29

40 lat temu frachtowiec kosmiczny USCSS Nostromo otrzymał sygnał pochodzący z księżyca o oznaczeniu kodowym LV-426. Komputer pokładowy, nazywany Matką, wybudził załogę, która zdecydowała się sprawdzić sygnał...

Komentarzy:
6

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z