72
16.06.2011, 14:32Lektura na 2 minuty

CD Projekt RED: "Łatwy poziom trudności będzie łatwiejszy w konsolowym Wiedźminie 2"

Jednym z poważniejszych problemów Wiedźmina 2: Zabójcy Królów był balans poziomu trudności – paradoksalnie najtrudniejszym fragmentem dla wielu graczy był prolog gry. Tomasz Gop z CD Projekt RED w jednym z wywiadów wyjaśnił, że konsolowa wersja będzie łatwiejsza od PC-towego oryginału.


Piotrek66

Tomasz Gop, starszy producent Wiedźmina 2: Zabójcy Królów, w wywiadzie udzielonym serwisowi Eurogamer obiecał, że poziom trudności „łatwy” w konsolowej wersji gry będzie łatwiejszy. Jak mówi:


Na pewno chcemy poprawić elementy związane z poziomem trudności. Myślimy o łatwym poziomie, który rzeczywiście powinien być łatwy. W oparciu o opinie fanów, zbalansowaliśmy nieco grę, w szczególności jej prolog. A będzie tego jeszcze więcej – pracujemy obecnie nad tym. To jednak dotyczy tylko edycji PC. Poprawki te znajdą się jednak w sklepowej wersji Wiedźmina 2 na Xboksa 360. Pojawią się jednak także rzeczy zrobione specjalnie dla tego wydania, dzięki którym będzie to pełnowartościowa konsolowa gra. Szykujemy mnóstwo rzeczy.


Jak dodaje:


Klawiatura i mysz królują wśród kontrolerów na PC. Na konsolach dominuje pad. Rozgrywka musi być więc łagodniejsza, czym się zajmiemy. Dlatego mówimy o adaptacji, a nie o zwykłym porcie.


Gop zapewnił, że choć najniższy poziom trudności będzie łatwiejszy niż na PC, na pozostałych gra wciąż będzie wyzwaniem:


Rozgrywka będzie bez wątpienia trudna na wyższych ustawieniach. [...] Na łatwym gra może być jednak nieco łagodniejsza, niż na PC. To dobra sprawa – damy ten sam rodzaj doświadczenia zarówno graczom , jak i . Chcemy by produkcja była przystępna.



Redaktor
Piotrek66
Wpisów17556

Obserwujących0

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze