33
14.06.2011, 18:21Lektura na 2 minuty

Perlman: "OnLive wygeneruje grafikę na poziomie tej z trailera Batman: Arkham City"

Mocne słowa. Steve Perlman, twórca usługi OnLive umożliwiającej streamowanie gier przez sieć, w jednym z wywiadów stwierdził, że będzie ona w stanie wygenerować grafikę na poziomie… „filmowego” zwiastuna Batman: Arkham City.


Piotrek66

Steve Perlman w rozmowie z serwisem Eurogamer wyjaśnił, że OnLive jest w stanie wygenerować grafikę znaną z pre-renderowanych animacji. A to dzięki potężnym serwerom, które będą uruchamiać poszczególne gry. Jak mówi:


Ludzie widzieli zwiastun Batman: Arkham City, a jakość nagrania była porównywalna z filmem. Wiele osób nie siedzących w branży myśli, że wystąpili w nim żywi aktorzy, ale oczywiście został on wygenerowany komputerowo. Jeśli jednak weźmiesz pod uwagę obecne konsole lub nawet sprzęty planowane na 2012 rok, nie ma szans, by wygenerowały cokolwiek takiego [jak na trailerze] w czasie rzeczywistym.


Jak dodaje:


Możemy jednak wygenerować coś takiego w czasie rzeczywistym za pomocą centrów danych porozmieszczanych na tysiącach serwerów i wcale nie trzeba posiadać do tego potężnych systemów chłodzenia. […] Taki poziom realizmu [jak z trailera Batman: Arkham City] ludzie otrzymają wraz z nowymi grami i OnLivem. Kiedy wydawcy zainwestują w to, aby ich produkcja tak dobrze wyglądała, będzie ona dostępna tylko za pośrednictwem naszej usługi. Nie będzie jej można dystrybuować standardowo, ponieważ będzie ona zbyt wymagająca [dla sprzętu]. Będzie to nowy standard dla gier. Jesteśmy tym podekscytowani.


A oto – dla przypomnienia – wspomniany trailer, na który powołuje się Perlman:


Redaktor
Piotrek66
Wpisów17556

Obserwujących0

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze