Guild Wars 2: Nie będzie samodzielnych, pudełkowych rozszerzeń
Pierwsza część Guild Wars doczekała się kilku samodzielnych, pudełkowych rozszerzeń. Twórcy ze studia ArenaNet oznajmili, że w przypadku powstającej „dwójki”, postanowiono zmienić strategię i zrezygnowano z tego typu dodatków.
Eric Flannum, główny projektant Guild Wars 2 w rozmowie z serwisem GamerZines, wyjawił, że gra nie doczeka się samodzielnych, pudełkowych rozszerzeń. Dlaczego? Jak mówi:
Uważamy, że model ten niepotrzebnie dzieli naszych fanów i sprawia, że nasza ekipa musi skoncentrować się na rzeczach, które są zbędne – m.in. na tutorialach i klonowaniu istniejących już umiejętności.
Oczywiście nie oznacza to, że sieciówka nie doczeka się nowej zawartości. Będzie ona jednak dostarczana drogą elektroniczną, najprawdopodobniej z poziomu dostępnego w grze sklepu. Pojawią się również dodatki pudełkowe, ale wymagające podstawki.