14
9.06.2011, 12:34Lektura na 1 minutę

E3 2011: Wii U platformą łatwą dla developerów z mechanizmem kont znanym z Xbox Live

Choć Wii U to zupełnie nowa, zapowiedziana niedawno konsola, już pojawiły się głosy, że świetnie nadaje się do przenoszenia gier z innych platform. W trakcie jednej z prezentacji zdradzono również, że pozwoli zakładać konta sieciowe, które będą podobne do gamertaga z Xbox Live.


Piotrek66

W trakcie rozmowy o grze z serii Assassin’s Creed szykowanej z myślą o Wii U, Marc Parentau z Ubisoftu zdradził, że na nowej konsoli Nintendo łatwo jest przenosić produkcje z innych platform. Według niego, wielordzeniowa architektura urządzenia idealnie pasuje do autorskiego silnika firmy, a dzięki dużej ilości dostępnej pamięci łatwo jest tworzyć na nią gry.

Dodał również, że wszystkie tworzone obecnie rozwiązania graficzne można wykorzystać na Wii U. To pozwala twórcom w łatwy sposób przenosić wszelkie materiały pomiędzy platformami bez spadku jakości.

O samym Assassin’s Creedzie na Wii U wiemy niewiele, poza tym, że kontroler konsoli zostanie najprawdopodobniej wykorzystany, jako mapa, czy interaktywna baza danych. Za jego pomocą otrzymamy dostęp do ekranu wyboru broni, rozwiążemy zagadki, czy użyjemy trybu Eagle Vision.

Z kolei w trakcie prezentacji Ghost Recon Online, producent gry, Adrian Blunt, w rozmowie z serwisem MTV Multiplayer, wyjaśnił, że Wii U wykorzystywać będzie mechanizm kont sieciowych. Będzie on odpowiednikiem gamertagów z Xbox Live. Jak mówi:


W przeciwieństwie do przyjacielskich kodów, które mieliśmy poprzednio, będziemy w stanie połączyć ze sobą graczy w znacznie prostszy sposób, co pozwoli nam mieć społeczność grającą ze sobą wspólnie.



Redaktor
Piotrek66
Wpisów17556

Obserwujących0

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze