Twórcy F.E.A.R.-a 3: "Mamy unikalne tryby multi"
W multiplayerze F.E.A.R.-a 3 nie znajdziemy takich standardowych trybów, jak deatmatch, czy team deatmatch. W jednym z wywiadów twórcy gry wyjaśnili, że był to celowy zabieg – dzięki temu zabawa po sieci w najnowszej odsłonie S.T.R.A.C.H.-u będzie „niepowtarzalna”.
Jason Frederick, producent F.E.A.R.-a 3, w rozmowie z serwisem GameSpot wyjaśnił powody, dla których twórcy zrezygnowali ze standardowych trybów rozgrywki.
Jak mówi:
Mamy cztery warianty zabawy, a celowo i świadomie zrezygnowaliśmy z deatmatchu, team deatmatchu, czy capture the flag. Pozbyliśmy się ich. Możesz wziąć dziś jakiegokolwiek shootera i zagrać w deatmatchu. Niektórzy są nieco rozczarowani [rezygnacją ze standardowych trybów], ale ostatecznie dla naszej konkretnej gry jest lepiej, ponieważ stworzyliśmy warianty, w które możesz zagrać tylko w F.E.A.R.-ze 3. […] Nie znajdziesz ich w innych grach.
Dla potwierdzenia słów Fredericka, przypominamy opublikowane dotąd trailery poświęcone multiplayerowi.
Multiplayer:
Fucking Run:
Punktacja:
Soul King:
Contractions: