Hitman: Absolution ma być bardziej przystępny
IO Interactive odpowiedzialne za Hitman: Absolution wyjawiło, że gra ma celować w szersze grono graczy niż poprzednie odsłony serii. Ma być przystępniej, łatwiej, bardziej casualowo.
Rozmawiając z portalem DigitalTrends, Tore Blystad (reżyser gry) wyjaśnił, że poziom trudności poprzednich części Hitmana zmniejszył ilość potencjalnych odbiorców:
Poprzednie części Hitmana były dość trudne. Największym wyzwaniem przy tworzeniu nowej gry, było rozszerzanie jej w każdym aspekcie. Sprawienie, że będzie przystępniejsza, lecz wciąż zachowa swoje hardkorowe smaczki. Nie chcemy zrazić naszych fanów, którzy są z nami od lat.
Miłośnicy perfekcyjnego wykonywania misji, mogą poczuć po takiej wiadomości lekki niesmak. Cała nadzieja w tym, że twórcy pokuszą się o umieszczenie zróżnicowanych poziomów trudności.