47
4.04.2011, 10:54Lektura na 2 minuty

Max Payne 3: Nowe informacje. Powraca stary, dobry Max!

Gdy ujawniono pierwsze obrazki i informacje o Max Payne 3, fani nie byli zbytnio zadowoleni – akcja przeniosła się z mrocznego Nowego Jorku do słonecznego Sao Paulo, zaś sam Max miał zmieniony image. Nad grą pracuje jednak Rockstar, a to studio, które słucha graczy. W najnowszym wydaniu magazynu Edge pojawiły się pierwsze od dawna informacje o produkcji, z których wynika, że wprowadzono do niej wiele zmian.


Piotrek66

Ze screenów umieszczonych w najnowszym numerze magazynu Edge wynika,  że Max odzyskał choć część dawnego wizerunku – m.in. łysinę, znaną z pierwszych udostępnionych obrazków blisko dwa lata temu zastąpiły włosy. 

Tak jak zapowiadano wcześniej, produkcja osadzona będzie w Sao Paulo, w Brazylii. Max będzie pracował dla niejakiego Rodrigo Branco oraz jego dwóch braci. Sama historia ma być w pewnym stopniu nieliniowa. Ponadto fabuła ma przenieść nas w różne etapy życia Maksa – niewykluczone, że przeniesiemy się do Nowego Jorku, czy początków jego pobytu w Brazylii. Mamy zobaczyć też jego przyszłość (gdy będzie już właśnie łysy). Powrócić może także znana z poprzednich części serii organizacja Inner Circle.

Powróci znany z poprzednich części cyklu niezwykle klimatyczny sposób narracji w postaci pasków komiksowych. Mają one być jednak generowane na silniku gry i być animowane, a także przedstawiać akcję z różnych ujęć jednocześnie (jak w serialu „24 godziny”).

Twórcy obiecują, że świat gry będzie w pełni zniszczalny, pojawi się też system osłon. W grze znajdzie się także kołowy ekran wyboru broni – Max jednocześnie będzie mógł posiadać trzy jednoręczne „gnaty” oraz dwa dwuręczne. Nie zabraknie w niej także charakterystycznego dla serii bulle-time’a – wraz z zabijaniem kolejnych przeciwników, będziemy ładować odpowiedni pasek, którego napełnienie pozwoli skorzystać nam ze spowolnienia czasu. Ponadto w jednej z misji, którą widzieli redaktorzy Edge’a, bohaterowi towarzyszył niejaki Passos.

Na potrzeby stworzenia animacji bohaterów spędzono wiele godzin na sesjach motion-capture. Dodatkowo silnik Euphoria zatroszczy się o realizm, z jakim kule i wybuchy będą oddziaływać na postacie.

Redakcja magazynu Edge potwierdziła, że – wbrew wcześniejszym zapewnieniom – głosu głównemu bohaterowi użyczy James McCaffrey, aktor wcielający się w Maksa w poprzednich odsłonach cyklu.

W grze ma pojawić się tryb multiplayer, choć nie zdradzono niczego na jego temat. Sama produkcja powstaje w czterech studiach Rockstara – w Vancouver (pierwotni twórcy trójki), Nowej Anglii, Toronto i Londynie.


Redaktor
Piotrek66
Wpisów17556

Obserwujących0

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze