47
20.03.2011, 17:14Lektura na 2 minuty

Duke Nukem Forever: Informacje o multi

Official Xbox Magazine opublikował artykuł zawierający szczegóły trybu dla wielu graczy w Duke Nukem Forever. Zespół Gearbox zdecydował się na zastosowanie klasycznych schematów, które jednak zostaną wzbogacone typowo duke'ową panierką.


Adam „Adzior” Saczko

Dukematch i Team Dukematch to odpowiedniki trybów deathmatch oraz team deathmatch, polegających na zabijaniu innych graczy samodzielnie bądź z członkami naszej drużyny. Każdy gracz będzie wyglądał jak Duke, zaś w wariancie drużynowym obie ekipy (maksymalnie po czterech graczy) będą różniły się kolorem podkoszulków - czerwoni kontra niebiescy.

Capture the Babe opiera się na zasadach capture the flag, w którym musimy zwędzić flagę z bazy przeciwników i przynieść ją do naszej bazy, kiedy nasza flaga znajduje się na swoim miejscu. Drobna różnica - w Duke Nukem Forever walka nie będzie toczyć się o chorągwie, lecz o dziewczyny, które należy ukarać klapsem, gdy zaczną się wyrywać.

Ostatnim trybem jest Hail to the King, wywołujący słuszne skojarzenia z king of the hill, gdzie należy bronić punktów strategicznych na mapie.

A propos map - znajdzie się ich dziesięć, a na niektórych pomogą nam jetpack oraz znany z pierwowzoru Holoduke. To drugie urządzenie umożliwi finezyjne ataki z zaskoczenia oraz - przede wszystkim - wprowadzanie zamętu poprzez tworzenie holograficznej podobizny użytkownika.

Wśród broni znajdziemy pistolet, shotguna, chainguna, granatnik, railguna, zamrażacz oraz devastatora. Powróci także shrinker, czyli pomniejszacz przeciwników. Jeśli nim oberwiemy, będziemy mogli zadawać jedynie 10 procent obrażeń. Pojawią się też bomby, które będzie można podkładać innym pod nogi. A ponieważ przyjdzie nam wcielić się w pakera, możliwe będzie zażycie sterydów, które na pewien czas pozwolą biegać z niesamowitą szybkością oraz zabijać jednym uderzeniem piąchy.

Sukcesy będą nagradzane punktami doświadczenia, które gracz rozdysponuje na dostosowanie postaci Duke'a do swoich gustów. Im bardziej wymyślnie ukatrupimy przeciwników, tym więcej punktów otrzymamy. Zbierać je zaczniemy w dzień premiery, czyli 6 maja 2011.


Redaktor
Adam „Adzior” Saczko

Od lat gram, piszę, gadam i robię gry. W efekcie gadam o grach popisowo zrobionych. Zagraj w Unavowed.

Profil
Wpisów2882

Obserwujących0

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze