Dead Island: Trailer bije - wciąż! - rekordy oglądalności
Opublikowany jakiś czas temu rewelacyjny zwiastun Dead Island narobił sporego zamieszania. Trailer nowej produkcji Techlandu był bowiem jednym z najpopularniejszych filmików w internecie. Światowy wydawca gry, firma Deep Silver, podała kilka ciekawych statystyk związanych ze zwiastunem.
Oto najciekawsze statystyki związane z trailerem Dead Island:
O filmiku pisały również takie serwisy, jak L.A Times („Czy to najlepszy trailer od lat?”), CBS News („Czy zwiastun gry wideo może sprawić, że będziesz płakał jak dziecko?”) i The New York Post („Chciałbym odwiedzić Dead Island [czyli „śmiertelną wyspę”]”.
Z sukcesu zwiastuna Dead Island zadowolona jest firma Deep Silver. Jak mówi jej przedstawiciel, Georg Larch:
Wiedzieliśmy, że mamy w tym trailerze coś unikalnego i jesteśmy bardzo zadowoleni z pozytywnych opinii, które otrzymaliśmy po ujawnieniu Dead Island i jego zwiastuna. Oddaje nastrój, jakiego gracze doświadczą, gdy bohaterowie gry przybędą na wyspę, a raj wakacji w tropiku zmieni się nagle w piekło.