10
12.02.2011, 07:00Lektura na 1 minutę

Twórcy Bodycount: "Nie chcemy kopiować Call of Duty"

Większość dzisiejszych FPS-ów to – mniej lub bardziej udane – klony serii Call of Duty lub Battlefield. Tą drogą nie chcą jednak iść twórcy Bodycount z firmy Codemasters, którzy wolą robić „małe i piękne”, a dopracowane gry.


Piotrek66

W rozmowie z internetowym wydaniem magazynu Edge, Andy Wilson, jeden z producentów Bodycount, stwierdził, że dzisiejszym wyzwaniem dla twórców jest próba zdystansowania się od odnoszących sukcesy gier z cyklu Call of Duty i Battlefield. Jak mówi:


Widzieliśmy niedawno przykłady [prób zdystansowania się od obu serii], które nie do końca się udały, dlatego [niektórzy myślą, że] lepiej jest spróbować skopiować [schemat] i zrobić bardziej udaną grę. Naprawdę jednak chodzi tutaj o próbę znalezienia czegoś, co nie zostało wcześniej zrobione lub czegoś, co nie zostało dobrze zrealizowane i postawić na ten element największy nacisk. Zawsze mówiliśmy [w Codemasters]: zrób coś stosunkowo małego i pięknego. Stwórz coś prawidłowo i dopracuj to.


Jak dodaje:


Oczywiście chcemy wraz z Bodycount znaleźć swoje własne miejsce. Wizualnie jest całkowicie inne. Pod względem rozgrywki również. Nie przychodzi mi żadna gra, z którą mógłbym go teraz porównać. Widzimy więcej przykładów developerów, którzy starają się znaleźć swoje własne miejsce, a które nie należy do Modern Warfare, czy Battlefielda. Mam nadzieję, że kiedy ludzie dostaną w swoje ręce Bodycount pomyślą: .



Redaktor
Piotrek66
Wpisów17556

Obserwujących0

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze