14
1.02.2011, 19:54Lektura na 1 minutę

inFAMOUS 2: Twórcy wciąż mają kłopot z systemem moralności [WIDEO]

Pierwsza część inFAMOUS to jeden z moich ulubionych tytułów na PS3 - świetny sandbox, z niezwykle uzdolnionym bohaterem, który miał niewiele słabych punktów. Jednym z nich był zupełnie wysilony system moralności, który zmuszał gracza do nienaturalnych wyborów i w nieciekawy sposób wpływał na świat gry. Dziś ekipa Sucker Punch ujawniła, jak będzie on wyglądał w inFAMOUS 2. Jak dla mnie dalej kiepsko...


Hut

W inFAMOUS 2 system moralności będzie reprezentowany przez dwie postacie niezależne - agentkę Cole, która będzie podsuwała bohaterowi te "dobre" rozwiązania, oraz dziką Nix, mieszkankę New Marais (miasta, gdzie toczy się gra), która w kluczowych momentach gry spełni rolę diabła na ramieniu, podeszeptującego, jak wyjść z kłopotliwej sytuacji w niekoniecznie moralny sposób. Dzięki temu nikt nie będzie miał wątpliwości, co jest właściwie, a co nie, mi jednak taki system wydaje się znów sztuczny i nienaturalny. Być może wybroni się w grze.

Cały ten mechanizm Sucker Punch pokazuje dziś wybranym dziennikarzom w Londynie, w świat zaś puszczono krótki komiksowy trailer na ten temat, a także garść screenów pokazujących obie panie. Ten pierwszy zobaczycie poniżej, te drugie znajdziecie w naszej GALERII.


Redaktor
Hut
Wpisów4059

Obserwujących0

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze