121
1.02.2011, 13:29Lektura na 1 minutę

Bulletstorm: Rozwiązanie konkursu na hasło reklamowe

Wreszcie przebiliśmy się przez ponad 700 komentarzy-zgłoszeń pod konkursem na hasło reklamowe Bulletstorm. Wybraliśmy 10 z nich - i oczywiście wiemy, że zaraz okaże się, że te są najgorsze i do niczego się nie nadają. Trudno, za kare nie zjemy dzisiaj pizzy (słabość do której wyrzucał nam jeden z naszych mniej kulturalnych czytelników).


Hut

Zwycięzcy konkursu na hasło reklamowe gry Bulletstorm - prosimy przesłać dane do wysyłki nagrody na dres konkurscda@cdaction.pl, podając w tytule temat konkursu i nicka.

  • dzl: Tą masakrę ogranicza tylko twoja wyobrażnia...
  • Mysza: Żyj i pozwól umrzeć... w męczarniach.
  • majkus: Life is like box of... ammo (to nasz ukłon w stronę klasyki - a raczej jej znajomości)
  • nokiathebest: Bulletstorm - The best painkiller ever
  • ATL2006: Zabijanie jeszcze nigdy nie było tak przyjemne
  • MantroX: Niezliczone są sposoby, by obcym odrywać głowy!
  • theriddlen: Skill 'Em All! (pierwszy user, który użył ten zwrot)
  • Dyzio19: Ten Shooter to nie bajka, strzelamy tutaj w jajka!
  • Kricz: Nice to kill you
  • hudybadyl: Rozpruwaj flaki i zbieraj miedziaki
  •  

    Gratulacje!

    ---

    PS Ciągle trwa konkurs EA na najlepszy wynik w demie Bulletstorma - TUTAJ.
     


    Redaktor
    Hut
    Wpisów4059

    Obserwujących0

    Dyskusja

    • Dodaj komentarz
    • Najlepsze
    • Najnowsze
    • Najstarsze