22
16.01.2011, 09:47Lektura na 3 minuty

L.A. Noire: Producenci pod gradobiciem pytań

Serwis IGN zrobił dużą przysługę całemu światu - zatrzymał w ferworze prac twórców L.A. Noire w postaci Jeronimo Barrery z Rockstar Games oraz Brendana McNamary z Team Bondi, posadził ich na dłuższą chwilę w jednym miejscu i skonfrontował z pytaniami czytelników. Odpowiedzi? Proszę bardzo!


Adam „Adzior” Saczko

Ponieważ film noir to charakterystyczna i istotna konwencja w historii kina, w L.A. Noire nie zabraknie smaczków dla fanów klimatu Ameryki lat 40' i 50'.


Zauważysz niezliczoną ilość nawiązań do film noir, jeśli jesteś prawdziwym fanem, sama gra została zainspirowana szerokim spektrum filmu i literatury. Wzorowaliśmy się na Naked City, które pokazało procedury policyjne, oraz bardziej mrocznych produkcjach, jak Chinatown czy L.A. Confidential. W ciągu najbliższych miesięcy opublikujemy na Rockstar Newswire pełną listę tytułów, z którymi warto się zapoznać [przed grą].


Jeden z użytkowników zapytał o różne warianty prowadzenia śledztwa oraz o to, czy najbardziej spostrzegawczy detektywi będą nagradzani za szybkie i pomyślne rozwiązanie sprawy.


Celem gry jest zostanie najlepszym detektywem, więc ostatecznie każda sprawa kończy się pomyślnym rozwiązaniem i lepszym stopniem w policji. To, jak dostaniesz się na szczyt, jest uzależnione od Twoich wyborów podczas dochodzenia. Twoja efektywność będzie mierzona tym, jak szybko użyjesz wskazówek potrzebnych do rozwiązania danej sprawy. Przetrząsanie miejsca zbrodni w poszukiwaniu tropów to tylko jedna z dróg do szybkiego powodzenia. Odkrywanie nowych wskazówek może otworzyć furtkę do nowych miejsc lub podejrzanych, co przełoży się na możliwość podjęcia innej decyzji. 


Skoro postępowanie w grze będzie nieliniowe, to czy można zapuszkować złą osobę? Okazuje się, że tak!


W grze jest oczywiście główny wątek, który spaja historię, jednak od Ciebie zależy, jak dotrzesz do jej końca. Oczywiście, że są sytuacje, w których możesz aresztować niewłaściwego podejrzanego. Wybór należy do gracza, a moment, w którym dowody świadczą na niekorzyść dwóch osób, to interesujące wyzwanie.


Ostatnie (z najważniejszych z punktu widzenia graczy) pytanie dotyczyło otwartości świata, czyli czy uniwersum L.A. Noire będzie takim samym sandboxem, jak miasta w serii Grand Theft Auto lub preria w Red Dead Redemption.


Świat jest otwarty w zupełności, byś mógł go przemierzać wielokrotnie, ale uwaga zostaje zwrócona w innym kierunku, niż w Grand Theft Auto i Red Dead Redemption. Tym razem miasto jest tłem dla świetnie odwzorowanych i istniejących w rzeczywistości lokacji oraz miejsc zbrodni, które odwiedza Cole Phelps na drodze do rozwiązywania poszczególnych spraw. [...] Znajdzie się miejsce dla wydarzeń dziejących się w otoczeniu, o których usłyszycie w najbliższych tygodniach. a które obejmą sprawy niezwiązane z głównym wątkiem, jednak gra skupia się na rozwoju Cole'a w policji.


Nie padło pytanie o czas trwania gry. Jeśli Rockstar zawiedzie moje oczekiwania i grę ukończę w dwa wieczory, to osobiście zrobię ekipie coś bardzo nieprzyjemnego.

Premiera L.A. Noire wiosną 2011


Redaktor
Adam „Adzior” Saczko

Od lat gram, piszę, gadam i robię gry. W efekcie gadam o grach popisowo zrobionych. Zagraj w Unavowed.

Profil
Wpisów2882

Obserwujących0

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze