Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

HITThe Elder Scrolls V: Skyrim - pierwsze informacje

Hut sobota, 8 stycznia 2011, 9:45 News
The Elder Scrolls V: Skyrim - Jeden ze screenów z Game Informera
The Elder Scrolls V: Skyrim - Jeden ze screenów z Game Informera

Magazyn Game Informer z obszernym artykułem na temat gry The Elder Scrolls V: Skyrim trafił już do rąk czytelników, a co za tym idzie skany z tego tekstu trafiły do sieci. Tym samym - mamy pierwsze informacje na temat tej jakżesz oczekiwanej gry!

W punktach - co wiemy już o The Elder Scrolls V: Skyrim:

  • do wyboru będziemy mieli jedną z 10 ras
  • w grze pojawi się całkowicie nowy system rozwoju postaci, na początku gry nie będziemy wybierać jej klasy, a każda rozwijana umiejętność, będzie wpływała na ogólny poziom doświadczenia bohatera
  • przy wchodzeniu na kolejny poziom zawsze zwiększa się poziom zdrowia bohatera, a dodatkowo - do wyboru jeden z trzech kolejnych atrybutów - ponownie zdrowie, magicka (czyli umiejętności magiczne) lub stamina/wytrzymałość.
  • każdy poziom doświadczenia przynosi graczom również nowe perki (jak w serii Fallout)
  • do Fallouta 3 podobny jest również system skalowania przeciwników - co zwiastuje bardziej sensowne podejście, niż zabójcze szczury z Obliviona
  • pojawi się pięć szkół magii - Destruction, Alteration, Conjuration, Restoration, Illusion
  • maksymalny poziom doświadczenia to teraz 50 (a nie ok. 25 jak w Oblivionie)
  • w grze pojawi się 18 różnych umiejętności (o 3 mniej niż w Oblivionie, o 9 mniej niż w Morrowindzie)
  • system umiejętności skonstruowany będzie tak, by wspierać zarówno graczy, którzy będą chcieli specjalizować się w konkretnej dziedzinie (np. złodziejstwie), jak i takich, którym będzie zależało na posiadaniu ogólnych umiejętności
  • akcja gry toczyć się będzie 200 lat po Oblivionie, w regionie Skyrim, na północ od stolicy imperium
  • bohaterem gry będzie łowca smoków - w grze bestii tych będzie sporo, a głównym celem ma być pokonanie smoczego boga
  • ponieważ gra dzieje się w północnych regionach, sporo będzie w niej elementów inspirowanych skandynawskimi legendami, a także potwory kojarzone z zimą i górami, np. wilko-yeti. Artykuł wspomina takich przeciwników, jak: zombie, szkielety, giganty, lodowe zmory, potężne pająki, smoki, wilki, mamuty, tygrysy szablozębne.
  • walka ma być bardziej dynamiczna, a jednocześnie bardziej taktyczna. Każdej z dłoni bohatera będzie można przypisać pewną "funkcję" - i np. mieć natychmiastowy dostęp do dwóch różnych czarów, określonego czaru i broni, broni i tarczy, lub dwóch różnych broni. Twórcy stawiają bardzo duży nacisk na ten element, obiecują, że walka będzie dużo lepsza i mniej losowa, niż w Oblivionie
  • w świecie gry pojawi się 5 ogromnych miast, oraz mnóstwo lokacji poza nimi
  • konstrukcja questów, jakie pojawią się w grze będzie bardziej dynamiczna, co oznacza, że poszczególne ich elementy będą zmieniać się w zależności od kierowanej przez gracza postaci. W niektórych przypadkach zmieni się nawet umiejscowienie poszczególnych questów - np. poszukiwana ofiara porwania zostanie umieszczona w jaskiniach, których jeszcze NIE zwiedziliśmy. Gdy zabijemy np. właściciela sklepu, który miał dać nam questa, pojawi się jego siostra, która przejmie sklep w ramach spadku, da nam questa, ale będzie z nami rozmawiać zupełnie inaczej
  • "dynamiczność" dotyczy również innych wydarzeń w świecie gry - np. gdy upuścimy broń na ulicy, może to wywołać bójkę przechodniów o to, który z nich ją podniesie - albo jakiś dzieciak może ją podnieść i zwrócić nam oręż
  • będzie można wyzwać dowolnego mieszkańca świata gry na pojedynek
  • dynamiczna będzie również kamera w rozmowach, cały czas "pracując", by jak najlepiej pokazać rozmówców. Gdy zaczniemy rozmowę z kimś, kto wykonuje jakąś czynność, będzie on prowadził konwersacje, robiąc ją dalej (np. układając coś na półkach)
  • pojawi się opcja szybkiej podróży we wskazane miejsce
  • pojawi się opcja sprintu

Premiera - listopad 2011.

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
niedziela, 20 lutego 2011, 14:45   Nordbard

Oj, będzie pieniężnie, będzie! To powali na nogi polaczków z Wiedźmiaczkiem czy inne badziewia.

środa, 12 stycznia 2011, 21:17   SerwusX

No, to jest coś! Świetny ss. Teraz czekam już na TO, Wiedźmina 2, Dragon Age&039;a 2 (i diablo 3, jak dożyję...).

środa, 12 stycznia 2011, 16:45   serfair

Oby tylko Król powrócił !!!

wtorek, 11 stycznia 2011, 19:47   NieJestemzPolskiPL

Widzi mi się.

wtorek, 11 stycznia 2011, 19:30   Saciok

Jak dla mnie bomba,zresztą uwielbiam The Elder Scrolls :)

wtorek, 11 stycznia 2011, 19:09   krismaster

Oho, zapowiada się kolejny nowy hicior :)

wtorek, 11 stycznia 2011, 14:07   CDragon

Mam nadzieje że fabuła będzie godna Obliviona, ja jako gracz który gra na GameBoy grafika się dla mnie nie liczy tak bardzo jak fabuła

poniedziałek, 10 stycznia 2011, 21:49   Minamir

Polecam obejrzeć: www.gameinformer.com/b/news/archive/2011/01/10/video-behind-the-scenes-of-skyrim.aspx

poniedziałek, 10 stycznia 2011, 20:43   Atulack

Radiant Story brzmi ciekawe, ale ciężko uwierzyć, żeby Beth udało się to tak, jak to opisują. Za wiele szczegółów i pracy żeby mogło być idealnie :PAle wszystko co spartaczy Beth naprawimy później w modach. O porządnego CSa chyba możemy być spokojni, bo nawet taki idiota jak Todd Howard zdaje sobie chyba sprawę, jak ważne są dla TESów mody, nawet jeśli trzymanie się Lore serii to już dla niego zbyt wiele ^^

Podobne newsy

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

Recenzja The Settlers History Collection w aktualnym numerze CDA miała pierwotnie zawierać ramkę na całą stronę, jednak z powodu braku miejsca musieliśmy opublikować tekst bez niej. Przy okazji recenzji zagrałam również w te części Settlersów, które wcześniej omijałam z daleka – oto mój bardzo zwięzły i osobisty ranking, który nie wszedł do pisma.

Komentarzy:
58

Tym, co sprawia, że Farming Simulator rok po roku przykuwa do monitorów setki tysięcy graczy na wiele tygodni, jest nie tylko wciągająca rozgrywka. Równie duże znaczenie ma społeczność zgromadzona wokół produkcji – i tworzone przez nią mody. Bardzo dużo modów. 

Komentarzy:
4

Ponad pół miliona egzemplarzy pudełkowych sprzedanych od 2012 roku w Polsce, ponad 100 tysięcy wiernych fanów nad Wisłą i społeczność żywo wymieniająca się doświadczeniami. To nie FIFA ani Call of Duty, to Farming Simulator.

Komentarzy:
2

Duży, szybki, z LED-ami i obsługą G-Synca. Nowy monitor LG świetnie nadaje się do grania.

Komentarzy:
10

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z