Homefront: I głos szaleństwa - "Za multi trzeba płacić"
Nie dalej, jak... niżej (sześć newsów niżej, by być precyzyjnym) chwaliliśmy twórców gry Homefront za rozsądek w podejściu do kwestii dedykowanych serwerów w grze multi, a teraz zastanawiamy się, jak ugryźć ujawniony właśnie szalony pomysł, związany z płaceniem za rozgrywkę w sieci przez posiadaczy używanych kopii. Będzie to działało tak...
Kupując Homefront dostaniemy wraz z pudełkiem z grą THQ Pass, czyli kod uprawniający nas do odblokowania kompletnej zawartości gry, wraz z trybem multiplayer, w którym można dobić się do 75 poziomu doświadczenia.
Kod ten będzie jednak jednorazowy, co oznacza, że jej kolejny użytkownik, nie będzie już mógł z niego skorzystać - i jeśli będzie chciał zagrać w sieci, ciesząc się tym doświadczeniem w całości, będzie musiał dokupić nowy kod, w cenie około 10 dolarów. Jeśli nie poniesie tego wydatku, może grać bez ograniczeń czasowych, ale swoją postać doprowadzi tylko do 5 poziomu doświadczenia (będzie więc mógł korzystać tylko z niewielkiej części ekwipunku przygotowanego przez twórców).
Jak wam się to podoba?