Uncharted 3: Drake´s Deception z większą swobodą w rozgrywce. Plus: nowy gameplay [WIDEO]
Gry z serii Uncharted są produkcjami liniowymi, w których ważniejsza od swobody gracza jest oskryptowana fabuła. Nie inaczej będzie w zapowiedzianym niedawno Uncharted 3: Drake’s Deception, ale... jak zdradził w jednym z wywiadów przedstawiciel studia Naughty Dog, ta część cyklu będzie sprawiała wrażenie „bardziej otwartej”. Plus: rozszerzona wersja gameplaya sprzed kilku dni.
Justin Richmond, producent Uncharted 3: Drake’s Deception, w rozmowie z serwisem Eurogamer wyjaśnił, że choć najnowsza produkcja Naughty Dog nie będzie grą o otwartym świecie, gracze będą mieli w niej nieco większą swobodę niż w poprzednich odsłonach serii. Jak mówi:
Nigdy nie zamierzamy zrobić gry o otwartym świecie – po prostu nas to nie interesuje. Wciąż nie wiadomo, jak duża część rozgrywki polegać będzie na przemieszczaniu się [z miejsca na miejsce]. Najprawdopodobniej będzie jednak czuć większą swobodę niż w poprzednich naszych produkcjach. Na pewno. Ale nigdy nie pozwolimy graczom jeździć przez tysiące mil pośrodku niczego. Chcemy jednak wywołać w was poczucie zagubienia na pustyni. A więc musi być obecne tego typu wrażenie [większej swobody]. Nie będzie to jednak całkowicie otwarty świat.
W przypadku takiej gry, jak Uncharted 3: Drake’s Deception powstaje problem ograniczenia obszaru takiego, jak pustynia. Twórcy zamierzają do tego celu przeszkody naturalne oraz „tajemnicze” specjalne rozwiązanie. Jak tłumaczy Richmond:
Kiedy mówimy
Na amerykańskim blogu PlayStation opublikowano również wideo wywiad ze wspomnianym Richmondem i Amy Hennig – dyrektor kreatywną Uncharted 3: Drake’s Deception – w którym zdradzają m.in. że w grze pojawią się jeszcze bardziej realistyczne animacje w bardziej rzeczywisty sposób odwzorowujące emocje bohaterów.
Sony opublikowało również rozszerzoną wersję gameplayu zaprezentowanego jakiś czas temu na antenie programu Jimmy’ego Fallona.
#1:
#2: