Halo: Reach - Zabiliśmy 33 miliardy wrogów, straciliśmy 24 tysiące lat życia
Zamykając rok 2010 studio Bungie opublikowało "epicką" infografikę przedstawiającą statystyki rozgrywek sieciowych gry Halo: Reach. Activision zrobiło złoty interes podpisując dziesięcioletnią umowę z tą ekpią - jeśli są w stanie zrobić grę, w której tylko właściciele Xboksów 360 przegrywają 24 tysiące lat, ich multiplatformowa produkcja doprowadzi do całkowitego wstrzymania innej ludzkiej aktywności.
Hut
Infografika, o której mowa - obok. Okazuje się, że Halo: Reach to gra, przez którą nie wymyślono jeszcze szczepionki na raka, lekarstwa na AIDS i rozwiązania problemu głodu w Afryce.
24 tysiące lat? Stracone kolektywnie w jednej grze? To wręcz nieprzyzwoite.
Redaktor
Hut
Wpisów4059
Obserwujących0