Killzone 3: Przyjazna gra z co-opem
W sieci pojawił się niedawno screenshot z Killzone'a 3, który sugerował obecność trybu kooperacji w kampanii dla pojedynczego gracza. Twórcy dziś oficjalnie potwierdzili doniesienia oraz zapewnili, że gracze niekorzystający z najnowszych technologii nie będą w gorszym położeniu.
Informacji dostarczył Herman Hulst z Guerrilla Games podczas rozmowy z serwisem 1UP.
Wyciągnęliśmy jeden etap z Killzone 2, po czym wstawiliśmy go do silnika Killzone 3 - wskaźnik obciążenia wynosił 50 procent. To pokazuje, ile mocy byliśmy w stanie wykrzesać [...] Doskonale widać to na przykładzie trybu kooperacji na dzielonym ekranie.
Co-op i dzielony ekran - nic dodać, nic ująć.
Killzone 3 ma korzystać z nowych technologii, czyli telewizorów 3D i kontrolera PlayStation Move. Twórcy jednak nie chcą, by ci gracze, którzy nie posiadają tych udogodnień, czuli się pokrzywdzeni.
Nie chcę, by ludzie nieposiadający 3D czerpali niepełne doświadczenie z gry. [...] To samo dotyczy Move. Te rzeczy są opcjonalne. I są to wspaniałe opcje. Myślę, że utrzymają się [przez długi czas]. Podobnie jak wtedy, kiedy dźwięk mono przekształcił się w stereo. Nie chcesz robić kroku w tył, ale nie zmusisz ludzi do zakupu nowego radia. [Zrobią to], gdy będą gotowi.
Premiera Killzone 3 28 lutego 2011.
Od lat gram, piszę, gadam i robię gry. W efekcie gadam o grach popisowo zrobionych. Zagraj w Unavowed.