55
7.12.2010, 19:56Lektura na 1 minutę

City Interactive stworzy FPS-a na bazie Unreal Engine 3

City Interactive rozpędza się coraz bardziej. Firma ogłosiła, że zdobyła licencję na wykorzystanie silnika Unreal Engine 3 w swojej nowej produkcji. Jest to kolejny znaczący krok – po podpisaniu umowy na użycie CryEngine 3 i zatrudnieniu Stuarta Blacka - na drodze rozwoju spółki.


Piotrek66

Rodzime City Interactive po raz drugi zrobi więc użytek z silnika Unreal Engine 3. Jak poinformowali przedstawiciele firmy, na bazie technologii studia Epic Games ma zostać oparty FPS, który ukaże się w przyszłym roku.§

 


„Jesteśmy zobowiązani do tworzenia i wydawania wysokiej jakości interaktywnych doświadczeń i wykorzystywanie najbardziej solidnych silników gier jest istotne do osiągnięcia tego celu” – mówi Marek Tymiński, prezes City Interactive. „Uzyskanie licencji na Unreal Engine 3 od Epic Games daje nam dostęp do jednego z najbardziej zaawansowanych i wydajnych silników w historii oraz jednego z najbardziej doświadczonego wsparcia technicznego” – dodaje.



„Witamy ich w społeczności Unreal Engine 3 i liczymy na współpracę z nimi w celu zmaksymalizowania mocy obliczeniowej naszego silnika. Nieustannie wprowadzamy do Unreal Engine 3 zaawansowane funkcje, zarówno na PC, jak i konsolach, i jesteśmy podekscytowani widząc, jak City Interactive pracuje z naszą najnowszą technologią” – komentuje Mark Rein, wiceprezes Epic Games.


W sumie City Interactive pracuje więc nad czterema nowymi grami (dwie na bazie CryEngine 3, jedna na Unreal Engine 3 oraz produkcja Stuarta Blacka).
§


Redaktor
Piotrek66
Wpisów17556

Obserwujących0

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze