Bulletstorm: Pierwsze informacje o trybach multiplayer
Dotychczasowe zapowiedzi gry Bulletstorm skupiały się wyłącznie na kampanii dla pojedynczego gracza. W grze pojawi się jednak oczywiście również tryb multiplayer – podczas imprezy EA Showcase studio People Can Fly ujawniło pierwsze konkretne informacje o zabawie w sieci.
Na razie ujawniono dwa tryby rozgrywki – Anarchy i Echo.
Pierwszy z nich to podobny do Hordy z Gears of War 2 wariant rozgrywki, w którym gracze muszą odpierać kolejne, coraz silniejsze, fale przeciwników, starając się uzyskać przy tym, jak największy wynik. Oczywiście najwięcej punktów otrzymamy nie za standardowy headshot, a za wymyślne zlikwidowanie wroga, co jest esencją rozgrywki Bulletstorma. A ponieważ to zabawa wieloosobowa, największą wartość mają akcje drużynowe (np. jeden gracz unieruchamia oponenta elektrycznym biczem, a drugi wykopuje go w powietrze). Interesujące jest to, że by aktywować kolejną falę przeciwników, należy zdobyć zespołowo wskazany wynik punktowy - innymi słowy liczy się nie tylko to czy i ilu przeciwników zabijemy, ale i w jaki sposób to zrobimy.
Drugi tryb zabawy – Echo – polega po prostu na wykręceniu jak największego wyniku. W tym wariancie gramy w pojedynkę na jednej z map z kampanii dla pojedynczego gracza i staramy się uzyskać na niej jak najwięcej punktów. Mimo gry pojedynczej, to jednak również tryb znajdujący się w menu multiplayer - a to dlatego, że nasz wynik porównywany jest z innymi, umieszczonymi w tabeli rankingowej. Do tej ostatniej zresztą mamy ciągły dostęp w czasie rozgrywki, więc na bieżąco wiemy, na której lokacie jesteśmy w danej chwili.
Poniżej znajdziecie wywiad na temat trybów multi, przeprowadzony z Adrianem Chmielarzem przez serwis GameSpot. Zamieszczamy go po to, byście zobaczyli, jak ponadnarodowa to produkcja - Adrian to tutaj Creative Director, a nawija z dziennikarzem GS jak równy z równym.
§