21
20.11.2010, 13:23Lektura na 2 minuty

BioShock Infinite na PS3 to "pełnotłusta" gra

Jak widzieliśmy choćby na przykładzie Grand Theft Auto IV na PC, nieudana konwersja potrafi napsuć krwi graczom i recenzentom. Dlatego też ekipa Irrational Games postanowiła, że BioShock Infinite na PlayStation 3 nie będzie zwyczajnym "portem", a grą, którą twórcy potraktują wyjątkowo.


Adam „Adzior” Saczko

Zapewnienie o tym, że BioShock Infinite na konsolę Sony będzie wyjątkowo dopracowany, padło z ust (a raczej palców) Chrisa Kleina, dyrektora technicznego Irrational Games, który wypowiedział się w tej sprawie na forum firmy.

"Nie mamy planów przekazania BioShock Infinite w wersji na PlayStation 3 innemu studiu. Tak naprawdę nie jest to <port>. Mamy dużo większy zespół, niż mieliśmy podczas prac nad pierwszym BioShockiem, więc jednocześnie prowadzimy prace nad wersjami na PC, Xbox 360 i PlayStation 3", pisał Klein.

"Wszyscy wiemy, że PS3 to mocna, ale też unikatowa konsola ze swoimi mocnymi stronami i słabościami. Jednak w porównaniu do PC, X360 to także wyzwanie. Dlatego też, zamiast określać <wiodącą platformę> i konwertując grę na pozostałe, zmieniliśmy silnik gry tak, że z punktu widzenia programisty wszystkie wersje są zbliżone do PS3"

"Stale testujemy nasz kod na PS3 i jest to element planu dnia naszej ekipy. Na biurkach wszystkich naszych programistów stoją konsole X360 oraz PS3 i każdą z nich z łatwością można poddawać testom"

"Mam nadzieję, że to daje wam pewność, że poważnie mówimy o tworzeniu świetnej gry na PS3", wyraził się Klein ku pokrzepieniu serc.

Bardzo dobrze z punktu widzenia właścicieli konsol. Cała nadzieja w programistach, aby konwersja na żadnej z platform nie była widocznym mankamentem.


Redaktor
Adam „Adzior” Saczko

Od lat gram, piszę, gadam i robię gry. W efekcie gadam o grach popisowo zrobionych. Zagraj w Unavowed.

Profil
Wpisów2882

Obserwujących0

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze