21
14.11.2010, 16:37Lektura na 2 minuty

Star Wars: The Old Republic - O craftingu i PvP słowa dwa

W kwestii The Old Republic, BioWare ma w zwyczaju długo milczeć, po czym sypnąć sporą dawką informacji. Tym razem twórcy dostarczyli garści szczegółów dotyczących craftingu (na nasze - profesji) oraz systemu PvP.


Adam „Adzior” Saczko

W ogólnym rozrachunku crafting ma opierać się na wydawaniu poleceń załodze, zamiast wpatrywania się w pasek postępu samemu.§

"[Klikanie i patrzenie na pasek postępu] zawsze jest monotonne.", powiedział scenarzysta Daniel Erickson w wywiadzie udzielonym Massively. "Dlatego tutaj to ja jestem szefem załogi. To ja decyduję, co wytwarzamy, ja znam wszystkie receptury i wiem, jak robić wszystko. Wtedy angażuję całą ekipę do pracy jako jednostkę - gracz i jego kompani to jedność. W związku z tym, po pierwsze, czyni to z towarzyszy użyteczne postaci, co jest fajne. Po drugie, [takie rozwiązanie] pozwala wykorzystać umiejętności postaci tym graczom, którzy nie chcą zajmować się craftingiem. Zamiast tego zajmą się misjami, a ich ekipa wciąż będzie pożyteczna"

Z kolei gracze, dla których crafting to nie pierwszyzna, również mają być zadowoleni.

"Ludzie poważnie parający się craftingiem dostaną duży, kompleksowy system, w którym będą mogli działać i opanować go w mistrzowskim stopniu"

W wywiadzie wypowiedział się też odpowiedzialny za warstwę PvP Gabe Amatangelo. Powiedział on kilka słów o systemie nagradzania w potyczkach z innymi graczami, który ma opierać się na wynagradzaniu najbardziej sumiennych graczy i minimalizacji pokusy odejścia w kluczowym dla rozgrywki momencie.

"Kiedy już zainwestujesz w mecz i starasz się określić ewentualny zysk, raczej nie będziesz chciał się odłączyć. Chcesz raczej skończyć mecz i zacząć kolejny. To dobry układ, bo przecież ważnym jest odczuwanie bodźców pobudzających chęć zwycięstwa. Nie jest tak, że wszyscy dostają równe nagrody, jednak jeśli gracze dokładnie obliczą możliwe zyski i straty, gra do końca i pragnienie wygranej okażą się najkorzystniejszym rozwiązaniem"

O tym, czy świeżość rozwiązań w The Old Republic pójdzie w parze z pozytywnym odbiorem, dowiemy się w pierwszym kwartale 2011.


Redaktor
Adam „Adzior” Saczko

Od lat gram, piszę, gadam i robię gry. W efekcie gadam o grach popisowo zrobionych. Zagraj w Unavowed.

Profil
Wpisów2882

Obserwujących0

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze