30
22.10.2010, 20:37Lektura na 2 minuty

Fallout: New Vegas - twórcy zadowoleni z wysokich ocen gry

Fallout: New Vegas to bardzo dobra gra, która została ciepło przyjęta nie tylko przez nas – średnia ocen w sieci według serwisu Metacritic wynosi bowiem 86 procent. Z tak dobrych rezultatów zadowoleni są twórcy gry.


Piotrek66

Chris Avellone, producent Fallouta: New Vegas, w rozmowie z serwisem CVG stwierdził, że on i jego ekipa są bardzo szczęśliwi z tak dobrego przyjęcia gry zarówno przez fanów, jak i recenzentów.

Każdy jest bardzo zadowolony z przyjęcia nowego Fallouta i jest w dobrym nastroju. Jesteśmy naprawdę zaskoczeni ogromną ilością recenzji, która pojawiła się w dniu premiery gry. Nie wiem, jakich czarów użyła Bethesda, ale większość serwisów internetowych opublikowała swoje recenzje tak szybko, że szczerze mówiąc było to bardziej przerażające niż cokolwiek innego” – wyjaśnia Avellone. „Wszyscy jesteśmy szczęśliwi z ocen, które otrzymaliśmy” – dodaje.

Zdaję sobie sprawę, że ludzie doświadczyli problemów, ale jednocześnie wygląda na to, że czują, że jest to w dużym stopniu podobne do Fallouta. Produkcja zawiera najlepsze elementy z Fallouta 3 oraz wiele rzeczy, które fani cenili w Falloucie 1 i 2” – tłumaczy.

Choć gra zbiera wysokie noty, recenzenci często narzekają na przestarzały silnik graficzny Fallouta: New VegasG.E.C.K. Avellone odpiera te zarzuty, twierdząc, że engine jest idealny dla gier RPG, w których przecież grafika nie jest najważniejsza.

Rzeczą, którą lubię w G.E.C.K-u, jest to, że kiedy przychodzi do tworzenia otwartego świata, jak w New Vegas, jest on niezwykle imponujący i dba o wiele rzeczy, których potrzebujemy”- wyjaśnia. „Technologia bardzo szybko się starzeje. Zależy mi tylko na tym, jak długo może być ona funkcjonalna. Ważny jest także dla mnie fakt, że społeczność modderów może wziąć rzeczy z Fallouta: New Vegas i pracować nad nimi. Dzięki temu być może w przyszłym roku otrzymamy znacznie więcej spin-offów różnych RPG-ów” – dodaje.

Z perspektywy RPG-owej bardziej dbam o mechanizmy gry i sądzę, że G.E.C.K naprawdę sobie z tym poradził. Nie mówię, że jest to najładniejszy silnik, jaki jest dostępny – nie ma ładnej animacji i posiada pewne ograniczenia w budowie twarzy, którą można stworzyć danej postaci. Ale jednocześnie pozwala nam zaprojektować zabawne questy, fajnych bohaterów i ogromny świat, którego eksploracja przynosi radość. A więc od strony RPG-owej to wszystko, czego chcę” – mówi Avellone.
§


Redaktor
Piotrek66
Wpisów17556

Obserwujących0

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze