The Lord of the Rings Online: Prawdziwy powód przesunięcia premiery wersji F2P w Europie
Premiera europejskiej wersji The Lord of the Rings Online w systemie F2P została w ostatniej chwili przełożona. Tłumaczono się koniecznością przygotowania infrastruktury sieciowej przed dużym napływem graczy. Okazuje się jednak, że powód poślizgu jest nieco inny.
Menedżer generalny w Codemasters Online, David Solari, na europejskim forum gry The Lord of the Rings Online wyjaśnił, że debiut sieciówki został przesunięty ze względów prawnych.
„Tak jak wielu z was słusznie podejrzewało, problemy wynikały z umowy, a nie z przyczyn technicznych. Jako że są to przeszkody natury prawnej, jesteśmy zobowiązani zachować tajemnicę i powinniście zrozumieć, że nie mogę podzielić się z wami jakimikolwiek szczegółami… Niestety umowa, o której myślę, jest wymagana, by uruchomić grę w systemie F2P, a jej zawarcie zajęło więcej czasu niż oczekiwaliśmy. Dobra wiadomość to taka, że problemy zostały zażegnane i jesteśmy już w tzw. domu” – wyjaśnia. „Możemy potwierdzić, że premiera odbędzie się jak najszybciej, odpowiednie daty powinniśmy podać pod koniec tego/na początku przyszłego tygodnia” – dodaje Solari.
§