Lord of the Rings Online: Dynamiczny rozkwit
Odkąd zniesiono opłaty abonamentowe w MMO bazującym na trylogii Tolkiena, gracze wykazują rosnące zainteresowanie produkcją. Wskaźniki popularności wykazują, iż gra firmy Turbine przeżywa drugą młodość.
Według danych zgromadzonych przez producentów i ogłoszonych na Game Developers Conference w Teksasie, przez ostatni miesiąc zarejestrowano ponad milion nowych kont. Co więcej, powróciło 20 procent graczy, którzy wcześniej porzucili wirtualną wędrówkę po Śródziemiu. Maksymalna liczba graczy online w jednym momencie wzrosła trzykrotnie, zaś ogólna liczebność aktywnych poszukiwaczy przygód zwiększyła się o 400 procent.
Im mniej chcesz, tym więcej masz? Jak widać, coś w tym jest. Tak jak sprawdziło się w wypadku Dungeons and Dragons Online (które w maju było trzecim najbardziej popularnym MMO w USA), sprawdza się przy LotRO.
Od lat gram, piszę, gadam i robię gry. W efekcie gadam o grach popisowo zrobionych. Zagraj w Unavowed.