LittleBigPlanet 2: Premiera odłożona, bo "nie wszystkie konsole są w sieci"
Niedawno informowaliśmy was o przełożonej dacie premiery LittleBigPlanet 2, co twórcy tłumaczyli chęcią maksymalnego dopracowania gry. Okazuje się, że nie to jest powodem opóźnień. A przynajmniej - nie jedynym.
Zdaniem Joe Andersona z Media Molecule, firmy-producenta gry, problemem jest niedostateczna liczba konsol z dostępem do internetu. O rly?§
"Tak jak pierwszą część LittleBigPlanet, będziemy wspierać grę za pomocą patchy, uaktualnień i tym podobnych, jednak od początku musicie zdać sobie sprawę, że wciąż są ludzie bez dostępu do sieci i z tego względu zdecydowaliśmy się przesunąć premierę", tłumaczy Anderson.
"Szanujemy ludzi, którzy nie posiadają dostępu do internetu i nie chcą cieszyć się pełnią przyjemności poprzez pobieranie patchy. Moglibyśmy przesłać im grę wcześniej i nie byłoby problemu, natomiast dotarło do nas, że te kilka dodatkowych tygodni pozwoli nam uczynić grę super zadziwiającą, zamiast po prostu zadziwiającej. Będziemy nią żyć przez długi czas i jestem pewien, że ludzie zapomną o opóźnieniach"
"Bardzo przepraszam wszystkich zdenerwowanych opóźnieniem, bardzo chciałem by gra ukazała się na Święta. Zwarliśmy szyki, by to się udało, jednak zdaliśmy sobie sprawę że tych kilka tygodni wystarczy, by uczynić grę perfekcyjną"
Niecodzienna przyczyna, trzeba przyznać. Oj, będzie się działo, kiedy gra okaże się nie do końca idealna...
LittleBigPlanet 2 ma pojawić się na półkach sklepów w styczniu przyszłego roku.
Od lat gram, piszę, gadam i robię gry. W efekcie gadam o grach popisowo zrobionych. Zagraj w Unavowed.