38
10.09.2010, 19:38Lektura na 1 minutę

FIFA 11: Online Pass - kilka słów o tym, dlaczego ma to sens...

Ciekawe spojrzenie na system Online Pass, który daje darmowy dostęp do opcji sieciowych gier EA Sports tylko tym osobom, które kupią je, jako pierwsi. David Rutter, producent FIFY 11, wyjaśnia jakie jest uzasadnienie do wprowadzenia go.


Hut

FIFA 11 to pierwsza gra z serii, która będzie korzystać z Online Pass (wcześniej granie na używanej kopii ograniczało tylko dostęp do trybu "sezony na żywo"), ale David Rutter nie obawia się, że może to wpłynąć na sprzedaż:
"Nie martwimy się tym, przynajmniej nie tak bardzo, jak wielu mogłoby sądzić. [Trzeba sobie uzmysłowić], że od momentu w którym wypuszczamy grę na rynek, przez sześć tygodni, mamy ludzi którzy pracują nad nią 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu, próbując naprawić wszystkie nieoczekiwane zdarzenia na serwerach, czy problemy, które zgłaszają ludzie. To będzie spory kawałek mojego [i ich] życia, a nie płacą nam za nadgodziny".

Ludzie dobrze się bawiąc grając w sieci, i chcemy im dać możliwość, by to robili, ale też by to doświadczenie było cały czas coraz lepsze. Ludzki koszt utrzymania infrastruktury sieciowej jest niezwykle wysoki. [Musimy to jakoś rozwiązać] tymczasem większość ludzi nie odczuwa żadnych dodatkowych kosztów, muszą tylko wpisać mały numer rozpoczynając zabawę, dzięki któremu mają gwarancję, że ich rozgrywka sieciowa będzie nieporównywalna z niczym innym" - kończy Rutter.


Redaktor
Hut
Wpisów4059

Obserwujących0

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze