Kinect bez funkcji skanowania obiektów w dniu premiery
W dniu premiery Kinecta nie tylko nie uświadczymy rozpoznawania głosu (w językach innych niż kilka podstawowych), ale także innej, zapowiadanej w pierwszych reklamach opcji. Przedstawiciel Microsoftu wyjawił, że na starcie nowy kontroler firmy nie będzie posiadał opcji skanowania obiektów.
Skanowanie obiektów to jedna z tych funkcji, która robiła największe wrażenie gdy Kinect został zapowiedziany. W trakcie prezentacji na ubiegłorocznych targach E3 widzieliśmy, jak Milo, wirtualny chłopiec Petera Molyneuxa, „odbierał” od prowadzącego kartkę z rysunkiem; w innym pokazie chłopak pokazywał kamerze swoją deskorolkę, a później jeździł nią w grze. Okazuje się jednak, że sklepowa wersja Kinecta, na początku nie będzie oferowała tej opcji.§
„Możliwość skanowania obiektów z rzeczywistego świata i przenoszenie ich do wirtualnego – to, co widzieliśmy na ubiegłorocznym E3 - to nie funkcja, z której korzystałaby jakakolwiek z premierowych gier na Kinecta. Myślę, że zobaczymy znacznie więcej produkcji, które zrobią użytek z tej opcji, ale dopiero w przyszłości” – tłumaczy Kudo Tsunoda, projektant nowego kontrolera, w rozmowie z serwisem Eurogamer.
Ciekawe ilu jeszcze innych rzecz z tego filmiku NIE zobaczymy: