Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

HITF.E.A.R. 3: Twórcy twierdzą, że może być "najstraszniejszą grą wszech czasów".

Sernik środa, 9 czerwca 2010, 19:54 News
F.E.A.R. 3
F.E.A.R. 3

Zainteresowanie F.E.A.R.-em 3 rośnie z dnia na dzień. Raz po raz pojawiają się kolejne materiały, a twórcy podkreślają na każdym kroku, że będzie to gra wyjątkowa. Jedna z ostatnich wypowiedzi jest bardzo zobowiązująca...

Redaktorzy Computer and Video Games zapytali Parkera Hamiltona, jednego ze współtwórców F.E.A.R. 3, czy gra może być straszniejsza niż takie produkcje, jak Dead Space czy Silent Hill. Hamilton odpowiedział wprost:

"Tak. Naprawdę wierzymy, że F.E.A.R. 3 będzie kontynuował tradycję tej serii w straszeniu graczy poprzez niepowtarzalną atmosferę i nieprzewidywalne wydarzenia. Niezależnie, czy będą się oni bawili we dwójkę z przyjacielem, czy samotnie, system generatywny [przeciwnicy będą się pojawiali za każdym razem w losowych miejscach - przyp. red.] będzie ich trzymał na krawędzi fotela."

Premiera F.E.A.R. 3 już tej jesieni, 20 października. Na PC, X360 i PS3.

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
niedziela, 20 czerwca 2010, 9:04   MasterChief2

Tak jak ktoś niżej napisał twócy powinni wrócić do rozwiązań z jedynki czyli mniej strzelania więcej straszenia a poza tym w dwójce nie było widać tych wielkich mocy Almy jakie były w jedynce ale z tego co wiem o fabule powinno spełnić to co napisałem wcześniej i jeszcze więcej więc czekam na październik

piątek, 11 czerwca 2010, 21:27   THERON23

Jedynka i jej pierwszy dodatek to debeściaki!

piątek, 11 czerwca 2010, 21:26   THERON23

Bo F.e.a.r. 2 i 3 są kierowane do każuali a nie do poważnych graczy!!

piątek, 11 czerwca 2010, 10:49   radd91

jedynka na pewno była straszniejsza od dwójki. Dwójka miała jakiś klimat ale właśnie taki "jakiś". Lubię się bać, więc czekam na F3 ale jeśli będzie jeszcze bardziej lajcikowo niż w F2 to się wkurzę xD

piątek, 11 czerwca 2010, 1:21   Zbojnik2010

tylko Resident Evil 1i2 ..moze dlatego ze mlodzitki wtedy bylem i sikalem jeszcze do gory ale mial to klimat...przerazalo mnie niemilosiernie...prawdda nad prawdami jest ze kiedys robili na jakos teraz robia na ilosc. Gdybania nic niepomoga...GRA musi sie spredac w jak najwiekrzej ilosci niezaleznie od tego czy bedzie strzasna czy nie...wsio

piątek, 11 czerwca 2010, 0:39   Professor00179

@Sergi - siedzenie w swietle i czekanie na to az cos ich wybije nie jest zbyt dobrym okazywaniem inteligecji. W grach z naprawde dobrym AI (m.in. wspominany Far Cry i FEAR) przeciwnicy podzielili by sie na grupki i patrolowali by pomieszczenie. Oczywiscie w ciemnosciach nie jest bezpiecznie, ale siedzenie na widoku rowniez okazem opanowania sztuki rozumowania tylko raczej dowodem na tzw. niepelnosprytnosc.:D W sumie w nowym SCC AI tragiczne nie jest, ale porownujac do pierwotnych zalozen jest to bardzo malo

piątek, 11 czerwca 2010, 0:28   Sergi

@Professor - Co Do SC:C się nie zgodzę. Nieraz miałem sytuację, że zrobiłem sobie ciemny kąt do ubijania strażników, a oni siedzieli w kupie w oświetlonym miejscu i ani myśleli patrzeć, co się stało z koleżkami, którzy nieopatrznie wleźli do środka.
@bimberoman - Da się, tylko trzeba chcieć, a w dziesiejszych czasach AI jest dla twórców tak ważne, jak fabuła czyli wafla warte. Dzieci kupujące gry patrzą na co innego.

czwartek, 10 czerwca 2010, 20:31   Professor00179

Akurat nie o to chodzi. OD tego sa rozne poziomy trudnosci. Przez dobre AI rozumie sie nie wymiatajacy poziom trudnosci AI tylko to jak komputerowi przeciwnicy zachowuja sie wobec gracza. W FEAR jedynce widac to jak na dloni. Na najnizszym poziomie trudnosci zginac jest raczej trudno, a AI zachowuje sie bardzo rozsadnie. Rzucaja granaty nie tylko zeby zabic, ale takze zeby nas wyploszyc z danego miejsca, chowaja sie i czekaja n nasz ruch zamiast sprayowac lub atakowac, okrazaja nas i wspolpracuja ze soba.

Podobne newsy

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

Siedzę w domu po powrocie z Wielkiej Brytanii. Ciągle tylko jem, śpię albo gram w gry. Niech mnie ktoś uratuje!

Komentarzy:
1

Tym razem polecamy wszystko to, co nie wiąże się bezpośrednio z graniem. A może wy podrzucicie coś dla nas?

Komentarzy:
11

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z