24
31.05.2010, 09:27Lektura na 1 minutę

Bulletstorm: Zamiast Bullet Time będzie... Murder Time

Adrian Chmielarz, nasz rodzimy projektant gier, wyróżnia się spośród pozostałych polskich designerów kilkoma rzeczami – ogromną swadą z jaką opowiada o swoich (i nie tylko) produkcjach, a także... tym, że korzysta z Twittera jak szalony. Warto go śledzić...


Hut

...bo często pojawiają się tam najróżniejsze smaczki związane z grą Bulletstorm.

Przez weekend Adrian Chmielarz (jego Twitter: TUTAJ) odpowiedział na pytanie jednego z użytkowników serwisu, który spytał go, odnosząc się do jednej ze scen trailera, „dlaczego, gdy kogo kopniesz, zaczyna on lewitować w spowolnionym tempie”.


Oto odpowiedź:
Wszyscy znamy bullet time, prawda? Bullet time wpływa na cały świat. W naszym przypadku tylko przeciwnik, którego kopniesz porusza się w spowolnionym tempie, cała reszta porusza się normalnie. Nazywam tę opcję... czas na werble... MURDER TIME! Aktywuje się zawsze, gdy użyjesz jednego ze swoich  podstawowych narzędzi: ślizgu, kopniaka ibisza i bicza. Dzięki temu można dużo łatwiej wykonać kombosa, np. kopniak i headshot w powietrzu (który daje więcej punktów niż normalny headshot). O to w tym chodzi.

Murder Time? Najssss!


Redaktor
Hut
Wpisów4059

Obserwujących0

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze