Bulletstorm: Zamiast Bullet Time będzie... Murder Time
Adrian Chmielarz, nasz rodzimy projektant gier, wyróżnia się spośród pozostałych polskich designerów kilkoma rzeczami – ogromną swadą z jaką opowiada o swoich (i nie tylko) produkcjach, a także... tym, że korzysta z Twittera jak szalony. Warto go śledzić...
...bo często pojawiają się tam najróżniejsze smaczki związane z grą Bulletstorm.
Przez weekend Adrian Chmielarz (jego Twitter: TUTAJ) odpowiedział na pytanie jednego z użytkowników serwisu, który spytał go, odnosząc się do jednej ze scen trailera, „dlaczego, gdy kogo kopniesz, zaczyna on lewitować w spowolnionym tempie”.
Oto odpowiedź:
Wszyscy znamy bullet time, prawda? Bullet time wpływa na cały świat. W naszym przypadku tylko przeciwnik, którego kopniesz porusza się w spowolnionym tempie, cała reszta porusza się normalnie. Nazywam tę opcję... czas na werble... MURDER TIME! Aktywuje się zawsze, gdy użyjesz jednego ze swoich podstawowych narzędzi: ślizgu, kopniaka ibisza i bicza. Dzięki temu można dużo łatwiej wykonać kombosa, np. kopniak i headshot w powietrzu (który daje więcej punktów niż normalny headshot). O to w tym chodzi.
Murder Time? Najssss!