Blur: Nowa reklamówka to szczyt bezczelności [WIDEO]
Szczyt bezczelności? Stworzyć grę (np. Blura), której głównym powodem powstania był komercyjny sukces innej gry (np. Mario Kart Wii), skopiować w niej podstawy rozgrywki rywala, a następnie nagrać reklamówkę, która nabija się z oryginału. Ów szczyt został właśnie zdobyty. Przez Activision...
Takie rzeczy nie zdarzają się przez przypadek, a przynajmniej nie w tej branży - w styczniu 2009 roku Nintendo ogłosiło, że jego Mario Kart Wii było w pierwszej trójce najlepiej sprzedających się gier na świecie w 2008 roku, a już w połowie 2009 roku Activision zapowiedziało swojego kart-racera, grę Blur, czyli "Mario Kart dla dorosłych" (to samo zrobiły zresztą Microsoft z Joy Ride i Sony z ModNation Racers).
Teraz jednak to Blur reklamuje się filmikiem, który wprost odnosi się do serii Mario Kart. I szydzi z niej niemiłosiernie...