34
24.03.2010, 09:39Lektura na 2 minuty

Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - tajny przekaz dla fanów

W miejscu, którego już nikt nie ogląda (po przedostatniej planszy tytułowej) w opublikowanym wczoraj trailerze gry Wiedźmin 2: Zabójcy Królów pojawia się... tajny przekaz dla fanów. Trochę serowy, ale pisany z sercem.


Hut

Plansza ta miga w 2:01 trailera (zobacz sam - trailer gry Wiedźmin 2), między przedostatnią planszą, a kończącym trailer adresem strony WWW. Klatkę możecie zobaczyć na górze i obok, a tekst, w skrócie prezentuje się tak:

"To wiadomość dla naszych największych fanów. Analizujących naszą pracę piksel za pikselem, kawałek po kawałku. Dobrze widzieć was znowu ;-)

BTW: Prości ludzie mówią, że nikt już dziś nie czyta, ale chyba nie możemy się z tym zgodzić, prawda czytelnicy tego tekstu?

Tak samo, jak z faktem że gry RPG dla jednego gracza są martwe, tak samo jak platforma PC.

"Sprzedaliśmy 1,5 miliona egzemplarzy z umierającego gatunku na umierającej platformie" - więc nie za bardzo możemy się z tym zgodzić.

Zanim zaczniemy mówić o TW2 ;-) Chcielibyśmy podziękować za wasze wsparcie i uznanie. To zawsze motywuje nas i daje nam radość.

Zaczęliśmy pracować nad TW2 zaraz po wydaniu TW. Naszym celem było stworzenie wszystkich rzeczy, które w TW były wspaniałe jeszcze lepszymi.

Jesteśmy bardzo dumni z TW, ale mówiąc szczerze to był nasz debiut. Nigdy wcześniej nie robiliśmy takiej gry i praktycznie uczyliśmy się tego fachu w trakcie prac.

Dlatego też wiele jest rzeczy, które moglibyśmy zrobić lepiej, wiecie o tym równie dobrze, jak my ;-)

Ale wizja i główny koncept pozostają te same: gra z dorosłą, wciągającą nieliniową fabułą pełna efektownych walk.

Gra stworzona przez zespół niezależnych myślicieli odpornych na korporacyjne priorytety, którzy nie zajmują się tym, co jest w danym momencie.

Podstawowa wizja gry nie zmieniła się. To co się zmieniło to jakość i dojrzałość, jaką możemy wam dostarczyć. Głownie dlatego, że jesteśmy bardziej doświadczeni, a także i z tego powodu, że mamy swoją własną technologię. Pamiętacie, jak wiele wnieśliśmy do silnika Aurora, a mimo to musieliśmy borykać się z jego ograniczeniami?

Teraz stworzyliśmy technologię zaprojektowaną specjalnie do tworzenia nieliniowych gier z rozbudowanymi fabułami i żywym światem.

Cóż, nie ma potrzeby, by więcej o tym teraz pisać. Musicie sami sprawdzić naszą technologię! Mimo wszystko mamy wiele powodów by wierzyć, że spodoba się wam Wiedźmin 2.

Do zobaczenia wkrótce i zachowajcie czujność!"

Aż dziwne, że nie napisane po polsku - bo to tekst prosto dla naszych rodzimych graczy (a także rosyjskich, więc może dlatego napisany po angielsku?), dla których ważne są kwestie poruszane przez twórców w dużo większym stopniu, niż np. dla graczy amerykańskich.

Jak wam się podoba?


Redaktor
Hut
Wpisów4059

Obserwujących0

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze